![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het in ieder geval onzinnig om te gaan: slopen, vechten, moorden om een voetbalwedstrijdje. Geldt voor iedereen, Nederlandse clubs of internationaal. Maar bagatelliseer dit dan niet, je maakt jezelf er belachelijk mee. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 19:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, jij hebt een mooie roze bril ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
reminder: http://www.nu.nl/news.jsp?n=547727&c=15 tis maar een voorbeeldje.
||
Citaat:
Voetbalvandalisme is echt iets belachelijks. Anderen opschepen met leed omdat je club verliest ![]() Ik vond dit wel een topic waard omdat ik die filmpjes zag met die winkeliers. |
![]() |
|
Omg, check dit:
de eerste 3 reacties op geenstijl.nl: naar coevorden met die mocros Haal Westerbork maar weer open voor die mensapen... Allemaal opknopen die geitenneuqers. Al was de sfeer in Galgenwaard (opknopen en Galgenwaard, zeker galgen waard, nou ja) wel erg goed, toen wonnen ze natuurlijk ook. Dat scheelt. bron |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gevaarlijk mannetje. Jij doet zeker ook je boodschappen bij de AH omdat je geil wordt van die initialen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En die gasten van geenstijl; ach, laat ik daar maar geen woorden aan vuil maken. Uitschot van de maatschappij. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik doe geen boodschappen, dat doet m'n moeder. Stelletje trieste kinders |
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, het kan niet altijd in één keer raak zijn, natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Trouwens het Limburgs bier is ook... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gooi ze maar in beeld bij Opsporing Verzocht. Wat mij nog steeds niet duidelijk is, waarom laat men de clubs/organisaties niet zelf de volledige kosten van de politie inzet betalen? Kunnen ze het niet opbrengen? Jammer, dan maar geen wedstrijd. Dit geldt meer voor voetbal in het algemeen. Als bv. Feyenoord 5 miljoen kan neerlappen voor de aankoop van een speler, dan kunnen ze ook politie-inzet betalen. Eigen verantwoordelijkheid nemen dus. De clubs organiseren het feestje? Dan dokken ze maar zelf voor de beveiliging. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder zijn er in Nederland ook zat rellen, wat ik ook afkeur |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is de link tussen de Marokkaanse cultuur en stoeltjes slopen in een voetbalstadion? Trouwens, dooie PiMmeTjhuH was een kneus want de Islam is een godsdienst en geen uniforme cultuur, dus wat er nu achterlijk is? Maar dat terzijde.
||
Citaat:
![]() ik zit met mezelf in de knoop omdat ik alleen maar zowat bij de AH kan winkelen (i.v.m. gebrek aan andere supermarkten in de buurt).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, je woont in een zodanige aso buurt dat enkel de elitaire AH nog geld heeft om de beveiliging te betalen? ![]() Trouwens, ...Achter Huis... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
haha, nee in een buurt waar de rijke lui geen aldi willen hebben ![]() Citaat:
![]() maar goed dat annes achternaam met een f begint
|
|