Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 10:16
Madeleine1985
Madeleine1985 is offline
Ik sport veel en sta onder begeleiding van een fysio (2x per week), maar dit is vooral vanwege mijn enkel en knie. Zaterdagochtend werd ik wakker met pijn in m'n bovenarm, om precies te zijn in die spier die aangespannen wordt als je je arm omhoog tilt.. Zaterdagmiddag gewoon gesport, toen werd het al minder, maar zondagochtend kwam het toch weer een beetje terug. Zondat probeerde ik nog enigszins te trainen, maar het leek me niet zo verstandig dus ben ik gestopt. Daarna is het alleen maar erger geworden, zo erg dat ik nu alleen met mijn linkerarm aan het typen ben
Ik weet dat jullie gaan zeggen dat ik hiermee naar de dokter/fysio moet, dat ga ik ook doen, maar ik moet morgenochtend afrijden
Heeft iemand tips die op korte termijn goed kunnen helpen?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:18
Verwijderd
Warm douchen/warm bad en je arm in beweging houden (niet overbelasten, maar ook niet niets mee doen, dan wordt ie alleen maar stijf en kun je hem straks helemaal niet meer bewegen) en eventueel wat paracetamol. (Niet ter vervanging van de dokter/fysio btw, daar zou ik wel even langs gaan als je last blijft houden. (Als het gewoon spierpijn is, dan gaat het vanzelf wel weer over, duurt alleen vaak een paar dagen.))

Als je echt heel veel pijn ed hebt, lijkt me afrijden niet zo slim, in een gewone auto (neem aan dat je dat bedoeld) heb je wel twee werkende armen nodig.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten