Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
............haar vriendje ahjjh. Leve de emotiecultuur waar geliefden ten overstaan van anderen de meest delicate zaken bespreken.............. Ik pleit voor het eerst in mijn leven voor een slotje of een verwijdering... Om deze kinderen tegen zichzelf in bescherming te nemen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad, zorg alsjeblieft dat je het veilig doet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zou haar lief een pedofieltje zijn ofzo ![]() De leeftijd waarop men zich klaar voelt voor sex verschilt voor iedereen. Het is niet dat het bij jou op late leeftijd is, dat het daarom bij iedereen zo is hee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn moeder riep altijd toen ik de leeftijd had van de TS: Ik heb liever dat jullie het in bed doen, dan ergens in de bosjes ![]() Ik bedoel maar .. Als men seks wil hebben, doet men het toch wel. Daar heb je niet persee een bed voor nodig toch. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 11:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat hebben ouders nou met het leven van hun minderjarige kinderen te maken? Dat zijn toch praktisch vreemden voor elkaar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze mogen je best waarschuwen, of even de feiten/waarheid op tafel mogen schuiven.. of jij er nu wel of niet aan toe bent..
||
Citaat:
Respecteren is niet hetzelfde als blind gehoorzamen. Als je vijftien bent, ben je oud genoeg om zelf te bepalen of je sex gaat hebben met je vriendje. Zolang je niet als een losgeslagen hond drugs en alcohol gaat gebruiken, nachtenlang de hort op gaat en met criminele vriendjes de straat onveilig maakt, maar netjes je best doet op school en thuis gewoon gezellig bent, vind ik dat je je ouders voldoende respecteert. |
![]() |
||
Citaat:
Sex hebben met haar vriendje is normaal voor een 15 jarige, je kent die knul, en jemig wees blij dat ze het vertelt en veilig onder het ouderlijk dak wil doen inplaats van zich zwanger te laten schoppen door een wildvreemde knul buiten de disco. Er zijn dingen die je alsouder misschien niet leuk vindt, maar die je niet kunt tegenhouden. Sex is er een van. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is het verhelderend een 14-jarige te horen (in dit geval te zíen) zeggen dat ze zichzelf te jong vindt voor seks! Dat kom je helaas niet vaak meer tegen. Maarja ik vind het zelf ook nogal jong. Ik ben zelf nog een week 15 en ik ben ook nog maagd. 'k Had ruim een jaar een relatie met een jongen en veel mensen (leeftijdsgenoten) vinden het raar dat ik dan nog maagd ben. Mijn moeder geloofde mij eerst niet eens toen ik zei dat ik nog maagd ben, hoewel ze het niet erg zou vinden. Ik denk dat je er gewoon rustig met je moeder over moet praten. Ze zal je heus niet onterfen. Haar reactie op het feit dat je geen maagd meer bent heeft er natuurlijk ook mee te maken op welke leeftijd zíj is ontmaagd, denk ik tenminste (als zij ook op haar vijftiende is ontmaagd zal ze het misschien wel wat meer begrijpen). edit: Ik vind trouwens dat ouders zich sowieso niet zo moeten bemoeien met het seksleven van hun kind. Je kinderen af en toe vertellen (op gepaste tijdstippen uiteraard) dat ze 'het' niet moeten doen om aardig gevonden te worden enzo, en al dat voorlichten over SOA's en dergelijken, want dat is iets waar (vooral 'jonge mensen') bij denken van "Oh, dat overkomt mij heus niet". Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 15:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap die moeder ook best, maar ik vind dat ze ongelijk heeft. Ik sta dus wel degelijk aan de kant van de vijftienjarige topicstarter die vindt dat ze oud en wijs genoeg is om dit zelf te kunnen beslissen. Ze is aan de jonge kant, naar onze maatstaven, maar ze is zeker niet de enige. In vroeger tijden was je op je vijftiende al hoog en breed getrouwd met een kind, en toen miepte er ook niemand dat die mensen jong waren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zit ik in de frienzone of niet. of wat wilt zij mij duidelijk maken? THNX :) tony1357 | 5 | 26-01-2014 19:14 | |
Liefde & Relatie |
Elke keer die gedachtes weer. On efil | 13 | 13-07-2013 09:39 | |
Seksualiteit |
Sex met je vrienden? lorenzo14 | 104 | 29-07-2010 11:09 | |
Seksualiteit |
Wanneer en in welke situatie ben jij ontmaagd? lso | 248 | 20-10-2007 15:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |