Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() (Ik ga er even vanuit dat jij hetero bent, zou jij zo tegen je gevoelens in kunnen gaan? Ik denk het niet)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ga ik eens volledig met nare man mee. Homofilie is wel degelijk aangeboren, en ik geloof ook niet dat het af te leren valt. Ik ken een jongen die maar wat graag hetero zou willen zijn, ook vanwege zijn geloof, maar dat kán gewoon niet. Hij valt gewoon niet op vrouwen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een poosje terug is er een soortgelijke discussie op Psychologie gevoerd over dit onderwerp.
Hier ging het volgens mij wel over een andere insteek, maar volgens mij kwam het na verloop van tijd ook wel op jouw vraag neer. linkje Misschien staat hier nuttige informatie voor jou in, want ik heb toen niet hele topic doorgelezen.
|
Voor mensen die denken dat homo zijn iets is dat door keuzes in je leven of door invloeden op je tot stand kom. moeten zich eens verdiepen in het volgende.
http://www.bbc.co.uk/science/horizon...rnedgirl.shtml ter verduidelijking van dit stukje. Bijna alle wetenschapper dachten dat het experiment met het jongetje gelukt was omdat ze er niks meer van hoorden. Echter leefde dit persoon in een isolement en totaal verscheurd in zijn hoofd. Pas op het moment dat hij weer naar buiten treede met zijn verhaal realiseerden zich vele wetenschappers dat ze het al die jaren hadden misgehad. En dat het experiment heel erg fout was gegaan. wat er overigens niet in dit stukje staat is dat de persoon in kwestie zelfmoord heeft gepleegt omdat hij het niet meer aan kon. Ook al gaat dit over geslachtverandering, ben ik op basis hiervan toch van mening dat iedereen wordt geboren met een sexuele voorkeur en met het gevoel dat hij zelf van een bepaalde sexe is. Als iedereen als bi geboren zou worden en daarna pas uitgroet tot homo of hetro zou je het volgende krijgen. 1 als je door omstandigheden of door keuzes homo of hetro wordt, zou je dit ook geduurende je leven moeten kunnen veranderen. Echter Hergaalde pogingen van bepaalde kerkgenootschappen om homo's te bekeren om hetro te worden loopen altijd op niks uit. De mensen zijn ongelukkiger dan ze eerst waren of keren na een tijd weer trug bij hun oude voorkeur. En mensen die na jaaren uit de kast komen (na getrouwd te zijn en kinderen te hebben) zeggen vaak zich zo al altijd gevoeld te hebben. 2 buitendat. Het artikel hierboven bewijst dat je niet zomaar de keuzes van geslacht en sexen voor iemand kan bepalen en dat die liggen vastgelegt. en dat geld naar mijn inziens ook voor homosexueel, bi-sexueel of hetrosexueel zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Homosexualiteit is een aangeborten iets.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ nare: het verbaast me van je dat je zo stellig claimt dat het erfelijk is, terwijl dat gewoon niet klopt. waar heb je dat vandaan gehaald??
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en de bijbel (vrij) letterlijk nemen Verwijderd | 129 | 11-04-2007 14:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Pedo's de politiek in EvilConduct | 500 | 18-07-2006 00:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christendom wat tegen homoseksuele?? 0o-meijsje-o0 | 193 | 31-07-2004 23:56 | |
Pedofielsite van web gehaald Isa | 184 | 14-08-2003 11:23 | |
Seksualiteit |
[poll] bisexualiteit, wat vinden de "normale" mensen hier van punk mae | 52 | 18-05-2002 23:27 |