Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo, dat heb je hard gejat zeg. Ik dacht dat je niks meer met Roel te maken wilde hebben? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het eindexamenwerk van Roel nooit gezien, zoals je kunt herinneren was het uit eer hij slaagde. En wat hij verteld had aan ideeen en laten zien had aan schetsen was ik al lang vergeten, totdat Lize er net mee kwam. Daarbij, had hij niet hele rijen van kereltjes in glazen bakken? Wil je me uitleggen wat er dan overeenkomt met mijn SOS-idee en het punt van de kunstmatige zonsondergang? Hoewel je 't goed hebt dat ik niks met 'm te maken wil hebben. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de rest, laat 'm me PM'en als 'ie er over wil bekvechten, of PM me zelf als jíj verder nog iets te melden hebt. En - bedankt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel een beetje jammer dat je moet klooien met terpentine en thinner. Maar goed, zo lastig is dat niet, je moet er alleen niet te veel boven hangen. ![]() Oh, en mocht je gaan werken met olieverf, doe dan kleren aan waarvan je 't niet erg vindt als er verf op komt. Je krijgt het er onmogelijk uit als het droog is, namelijk, aangezien het er voor zorgt dat de stof zelf verkleurt. (Als ik me niet vergis.) Dus als je niet opmerkt dat er verf aan je zit, en het er dus niet gelijk afhaalt met terpentine, dan ben je de lul. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over dat glas ben ik ook tevreden, rr. Over de weg niet. ![]() Overigens is het wel gewoon één schilderij, Vice'je. ![]() ![]() [edit] Oh, en, bedankt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() probeer lijnolie, dat stinkt niet en is natuurlijk enzo, enige nadeel het droogt extreem langzaam. maar dat vind ik wel een voordeel want ik maak iets toch nooit in 1 keer af. zo kan ik er lekker 2 dagen ofzo over doen. ik vind de wegen overigens niet storend, een woestijn is toch niet recht.
||
Ik had gehoord dat het officieel een jaar duurt voordat het eindelijk helemaal droog is.
![]() ![]() Maar goed, ik heb zelf ook een olieverfschilderijtje gemaakt, alleen moet die nog drogen. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vernis werkt niet echt als je later nog verder wil schilderen. (is zowiezo niet echt aan te raden bij deze verf) Wel een mogelijke oplossing tegen stof: een frame van ijzerdraad dat het werk overdekt, bespannen met plastic. note: wel in een koele ruimte opbergen om druppelvorming te voorkomen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Vice: Hehehe, een jaar, ja. Gelukkig kun je er na een paar dagen wel weer gewoon overheen met een nieuwe laag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eensch met de wolken, eensch met de schaduwen, en dat het glas zo goed gelukt was - dat was voor mij ook een complete verrasing hehehe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over je schilderij: Het spreekt me sowieso al niet aan, maar ik zal je wat kritiek geven. De wolken. Drie grijze, donkere wolken, een mooie zonsondergang (ook wat te overdreven met het licht, kon minder) en een paarse lucht. Dat klopt dus al niet. De flats lijken op een stel kartonnen dozen. Het perspectief klopt niet gezien de weg. De schaduwen bij de flats lopen ook niet echt goed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedankt voor de kritiek though. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ijzerdraad-plastic-oplossing is een goed plan, 'k ga ermee aan de slag, dank je.
||
![]() |
Citaat:
![]() Graag gedaan |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|