Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 09:16
dwight88
dwight88 is offline
het zal een niet onbekend ding zijn: afscheid nemen omdat je wederhelft op vakantie gaat.

In ons geval is het zo: zij gaat volgende week voor ruim 1,5 week weg. Daarna kunnen we elkaar een paar dagen zien, waarna ik weer 2 weken weg ben.

Hoe nemen jullie dat afscheid, geef je hem/haar iets, hoe /hoevaak houden jullie contact?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2005, 09:19
Anki
Anki is offline
Nou, ik ga deze vakantie niet op vakantie...
Hij wel, hij is nu weg, voor een week komt dan terug kan ik hem 1 dag zien, gaat hij weer weg, voor 10 dagen, dan kan ik hem een weekje zien, en dan issie weer weg!
We hebben elkaar een paar leuke foto's gegeven..en die uitgeprint..en elke dagen smsen en bellen!
Maar toch, ik voel me alleen...
Oud 13-07-2005, 09:23
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Wederhelft, kan je nog een erger woord verzinnen?

Contact houden via sms, misschien bellen, maar dat is niet zo handig als de ander in het buitenland zit en je elkaar niet op kosten wil jagen.
En een kaartje sturen als jij weg bent, is altijd leuk om wat van je te laten horen tijdens je vakantie en dat je elkaar wat minder spreekt is dan best logisch, vind ik.

En afscheid nemen spiegel jij nu voor als iets best dramatisch, maar jullie zien elkaar anderhalf resp. twee weken niet en daartussen nog wel en als je dan nog tijens de vakantie wat van elakar laat horen, zou voor mij een speciaal afscheid totaal niet nodig zijn, want je ziet elkaar immers ne de vakantie weer
Oud 13-07-2005, 09:26
Stefanie
Stefanie is offline
Wij gaan MET elkaar op vakantie
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:41
Verwijderd
en je kunt het ook positief zien. Lekker even een weekje misschien 2 alleen, meer tijd voor je vrienden enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:43
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-07-2005 @ 10:23 :
Offtopic: Wederhelft, kan je nog een erger woord verzinnen?

Contact houden via sms, misschien bellen, maar dat is niet zo handig als de ander in het buitenland zit en je elkaar niet op kosten wil jagen.
En een kaartje sturen als jij weg bent, is altijd leuk om wat van je te laten horen tijdens je vakantie en dat je elkaar wat minder spreekt is dan best logisch, vind ik.

En afscheid nemen spiegel jij nu voor als iets best dramatisch, maar jullie zien elkaar anderhalf resp. twee weken niet en daartussen nog wel en als je dan nog tijens de vakantie wat van elakar laat horen, zou voor mij een speciaal afscheid totaal niet nodig zijn, want je ziet elkaar immers ne de vakantie weer
mijn woordkeus was misschien nie geheel optimaal
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:49
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 13-07-2005 @ 10:26 :
Oud 13-07-2005, 10:41
Verwijderd
Wij hebben dat beter geregeld - eerst hij 2 weken weg, en op de dag dat hij terugkomt, ben ik net op weg naar mijn 2 weken vakantie.

Het afscheid nemen ging eigenlijk net zoals normaal. Knuffelen, kussen, "Heel fijne vakantie!" en "Je moet me wel missen, hoor." En verder heb ik 'm alweer gebeld omdat ik iets voor hem moest ophalen en dat ging niet door, en we sturen stiekem af en toe een smsje als er iets noemenswaardigs gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 10:43
Dop_16
Dop_16 is offline
"houdoe"
Oud 13-07-2005, 11:29
ekki
ekki is offline
Gewoon, kusje doen en uitzwaaien, "leuke vakantie!" en 1 of 2x bellen. Je ziet elkaar daarna toch weer? Het is maar een (paar) weekje(s) (ik ga vrijdag t/m de vrijdag erna, nou, ga ik niet moeilijk over doen...).
Oud 13-07-2005, 11:32
Poeperd
Poeperd is offline
Mja.. ik ga nu 2 weken op vakantie, meteen daarna (zonder dat we elkaar kunnen zien) gaat hij een week weg. Dan kunnen we elkaar misschien heel even zien en gaat hij weer een week weg.

Heel lastig. Maar ach. Dat gaat ook wel weer voorbij. We hebben gewoon dag gezegd, kusje, zwaaien. We praten nu nog veel op msn en als ik weg ben stuur ik em een heeeeele lange brief en we smsen gewoon veel. Voor de rest zoek ik een internet café op etc. Als hij weg is de eerste week kan hij niet smsen, omdat hij gaat fietsen, dus dan spreken we elkaar echt de hele week niet. En dan zien we elkaar weer.

We komen er wel doorheen. Na bijna anderhalf jaar moet dat wel lukken. Wel heel kut, want ik ben nog niet weg en ik mis em al
Oud 13-07-2005, 11:51
Silverchoice
Silverchoice is offline
Wat een ramp, elkaar 2 weken niet zien! Ik zou mn vakantie er bijna voor annuleren.
Oud 13-07-2005, 12:16
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 13-07-2005 @ 12:51 :
Wat een ramp, elkaar 2 weken niet zien! Ik zou mn vakantie er bijna voor annuleren.
absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 13-07-2005 @ 13:16 :
absoluut niet.
Goh toch niet

Edit: Hij gaat met mij mee
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 13:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon heel dramatisch afscheid nemen En elke dag bellen en smsen en kaartje sturen. Ik ga hem zo erg missen!
Oud 13-07-2005, 13:29
Verwijderd
'Ey, kzieje'
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 17:29
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2005 @ 14:29 :
'Ey, kzieje'
droog hoor
Oud 13-07-2005, 17:44
MTpower
MTpower is offline
later he *kus*
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:09
JJ13
JJ13 is offline
wij gaan samen op vakantie. t klinkt misschien overdreven, maar ik zou t niet uithouden als hij 2 weken op vakantie zou gaan, zo erg zou ik m missen (en hij denkt er hetzelfde over)
Oud 13-07-2005, 18:26
Verwijderd
Wat een aanstellerij weer. De wereld vergaat echt niet als je elkaar een paar weken niet ziet, hoor. Dan heb je weer iets om naar uit te kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 13-07-2005 @ 19:09 :
wij gaan samen op vakantie. t klinkt misschien overdreven, maar ik zou t niet uithouden als hij 2 weken op vakantie zou gaan, zo erg zou ik m missen (en hij denkt er hetzelfde over)
Je zou het 'niet uithouden'? Dat is wel heel zielig. Heb je geen andere vrienden of vriendinnen, geen hobbies, geen andere bezigheden? Als je het al geen twee weken uit kunt houden zonder iemand dan ben je echt apathisch en ongezond afhankelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:33
Verwijderd
Mijn mannetje is nu weg.. in Spanje.. Omdat we zo ver uitelkaar wonen hadden we de week daarvoor al afscheid moeten nemen. Hoe? Het gebruikelijke: ik ga je zo missen enzo Gewoon lief zijn voor elkaar.

Hij belt me nu bijna iedere dag en anders mailt hij.. ik klaag totaal niet
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:37
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
mn meisie zit nu twee weken in spanje met ma+bro...

Maar smsen veel, bellen ong 1x per dag en verder mis ik haar nu al gigantisch... komt doordat we elkaar regelmatig zien normaal gesproken, en we bellen iig normaal veel...

Maar krijg net een heel leuk smsje dat de jongens daar opdringerig zijn...

Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:41
WolterB
WolterB is offline
Ik word echt triest welke woorden er voor "vriend" of "vriendin" in dit topic gebruikt worden
Oud 13-07-2005, 18:42
ekki
ekki is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-07-2005 @ 19:41 :
Ik word echt triest welke woorden er voor "vriend" of "vriendin" in dit topic gebruikt worden
Ja, ik dacht er ook net aan.
Oud 13-07-2005, 19:32
Verwijderd
Mijn mannetje? Pardon?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
EZBlade schreef op 13-07-2005 @ 10:41 :
en je kunt het ook positief zien. Lekker even een weekje misschien 2 alleen, meer tijd voor je vrienden enzo.

Vorig jaar gingen we samen een keer op vakantie, toen hij apart en toen ik apart. Sja, dat was even lastig. Maar we hadden al een week bij elkaar gezeten. Toen een van ons wegwas smsten we elke dag eventjes en hebben we een aantal keer gebeld. Het is wel te doen hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:54
Roos
Roos is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 13-07-2005 @ 10:16 :
het zal een niet onbekend ding zijn: afscheid nemen omdat je wederhelft op vakantie gaat.
Sorry maar dit vind ik geeneens een topic waard, je zoent elkaar gedag en over een paar weken ben je er toch weer?

Geen probleem toch.

(Moet er trouwens ook echt niet aan denken om dan nog elke dag met elkaar te bellen, je bent toch op vakantie?)
Oud 13-07-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 13-07-2005 @ 10:41 :
Als je je vrienden niet genoeg ziet als je een relatie hebt, dan doe je daar iets niet goed.
Ik vind het normaal genoeg om je vriend/vriendin te missen als je hem of haar een paar weken niet ziet, als je gewend bent de ander wel vaak te zien. Je erom aanstellen, vind ik dan wel weer belachelijk. Missen is een ding, zeuren hoeft niet. Het is niet dramatisch, hooguit wat vervelend.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 07:24
Vaj
Vaj is offline
Ik denk dat wij elkaar misschien één of twee keer zullen smsen en verder geen contact zullen hebben tijdens zijn vakantie. Ik zou ook niet willen dat hij tijdens zijn vakantie steeds bezig is met mij mailen, bellen, etc. Dat vind ik niet nodig, ik zou het zelfs zeer irritant vinden zoveel contact en hij heeft wel betere dingen te doen daar neem ik aan.

Het afscheid zie ik niet zo dramatisch in, zoenen, prettige vakantie wensen en tot over drie weken. Ik ga hem wel missen, maar die drie weken vakantie zijn zo over dus ik zie het drama niet.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Vorig jaar gingen we apart, was erg moeilijk!
Gelukkig gingen we op dezelfde dag weg en kwamen we ook op dezelfde dag weer aan
Hij ging naar Lloret en ik naar Malgrat.
We hebben elkaar toen 3 a 4 keer gebeld en verder veel gemaild en gesmst.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 17:48
supahman!
supahman! is offline
kmoet mijn liefste maarliefs 6 weken missen. zij zit ik kroatië en ik in frankrijk!
Oud 14-07-2005, 17:48
supahman!
supahman! is offline
ooohjah... ent afscheid was toch ook wel zwaar!
Oud 14-07-2005, 18:29
little nemo
little nemo is offline
ze is nu bijna een week weg en ik moet nog tot zondag wachten

afscheid was eerst veel sex en daarna gewoon 'doei, tot over een week, ik ga je missen'

..verder smsen we elke dag een keer of 5 en heb ik 1x gebeld. ik vind t wel minder, maar het voordeel is dat je dan wel erachter komt hoe leuk je je vriend(in) nou werkelijk vind ... heel leuk dus

en anderhalve week is natuurlijk ook niet zó enorm lang

@ wolterb: idd, echt te gay voor woorden
Oud 14-07-2005, 18:34
Toet0r
Toet0r is offline
Dit jaar gaan we samen, vorig jaar ging hij voor 3 weken naar Finland en toen moest het dus wel.
De dag voor hij vertrok was hij langs gekomen en toen hij dantochecht weg moest heb ik hem plat geknuffeld en gezoent tot hij echt weg moest.
De volgende ochtend sprak ik hem op msn en toen vroeg hij of hij nog even langs zou komen, omdat ze pas s middags weg zouden gaan. Toen hij toen échtécht weg moest heb ik hem nog platter gezoent en geknuffeld.
Gelukkig had hij af en toe internet in Finland, dus ik heb hem wel een paar keer gesproken en de dag nadat hij thuis kwam ging hij naar Friesland met zn ouders en ging ik mee.

Toen ik in de herfst naar Turkije ging en in april naar Londen ging het eigenlijk wel hetzelfde, alleen toen zoenen, knuffelen en veel seks
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 18:34
snoopy
snoopy is offline
we zijn samen op vakantie geweest, maar we gaan ook nog apart 2 weken weg (wel tegelijk, dus das mooi). Ik ga m wel missen, maar ik vind 2 weken zeker wel te doen. Vorig jaar ging-ie 5 weken weg, en niet zo heel lang erna nog een keer 3 weken. Dat vond ik wel vrij klote, maar die 2 weken moeten we kunnen overleven

oh ja... vorig jaar hadden we afscheid genomen door heel lang te knuffelen/zoenen, en ik had een zak m&m's waarvan ik er elke dag één mocht gekregen. En voor elke week een kinder surprise ei
Dit jaar gaan we op dezelfde dag op vakantie, hopelijk op dezelfde tijd, dan kunnen we samen naar schiphol. Daar gaan we dan elkaar vasthouden en misschien samen taxfree shoppen
Oud 14-07-2005, 18:44
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Die van mij komt volgende week terug van een jaar duitsland.
Dusja, over die tien daagjes op reis de week erna zonder hem ga ik echt niet moeilijk doen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 18:01
meisje833
meisje833 is offline
als ik het zo zo hoor, zijn erveel mensen die er niet tegen kunnen dat hun vriend of vriendin een paar weken weg gaat.
Ik ga twee en halve week naar frankrijk en daarna nog een week naar turkije, heel veel mensen kije me zo aan van jeee zeg zolang weg zonder je vriend, jij bent gek ennee dat komt nooit goed.

Ben ik dan de enige die zoiets heeft van, nou eu tis maar 3 weken bij elkaar hor toch geen heel jaar of is het ook maar net hoe afhankelijk je bent van je vriend/ vriendin
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 21:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 15-07-2005 @ 19:01 :
als ik het zo zo hoor, zijn erveel mensen die er niet tegen kunnen dat hun vriend of vriendin een paar weken weg gaat.
Ik ga twee en halve week naar frankrijk en daarna nog een week naar turkije, heel veel mensen kije me zo aan van jeee zeg zolang weg zonder je vriend, jij bent gek ennee dat komt nooit goed.

Ben ik dan de enige die zoiets heeft van, nou eu tis maar 3 weken bij elkaar hor toch geen heel jaar of is het ook maar net hoe afhankelijk je bent van je vriend/ vriendin
Ik denk net zoals jij. Gelukkig denken sommige mensen dus nog wel relaxt
Oud 15-07-2005, 22:00
Jones
Citaat:
Roos schreef op 15-07-2005 @ 22:51 :
Ik denk net zoals jij. Gelukkig denken sommige mensen dus nog wel relaxt
Ik dacht ook altijd zo, toch vond ik het niet super relaxed dat m'n vriendin samen met een vriendin van haar 2 weken lang in turkije zat.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 22:33
reuffneck32
reuffneck32 is offline
ze is donderdag voor 4 weken weg..1 week scoutingkamp, en dan gelijk door voor 3 weken naar zweden...
we hebben gewoon leuke dingen samen gedana, "tv gekeken" ect
en toen gingen we knuffelen
en toen nog meer knuffelen en zoenen en huilen en toen was ze weg...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 23:17
dragonstorm
dragonstorm is offline
ik mis 'r. dat is alles.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 17:04
annetjuh
annetjuh is offline
ik heb een keer om die reden afscheid moeten nemen, en eerlijk gezegd ik vond het op de vakantie rap irritant, dat ie me vaak belde en smsde en toen ging het uit, ik hou niet zo van dat gezeik.
en daarnaast wat ik al eerder heb gezegt, het is neit de einde van de wereld
Oud 16-07-2005, 19:02
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 13-07-2005 @ 10:16 :

In ons geval is het zo: zij gaat volgende week voor ruim 1,5 week weg. Daarna kunnen we elkaar een paar dagen zien, waarna ik weer 2 weken weg ben.

Hoe nemen jullie dat afscheid, geef je hem/haar iets, hoe /hoevaak houden jullie contact?
Uit gemaakt = beste

Heb ik ook gedaan, maar kwam meer door dat ik geen persoon ben voor een vast iets
Oud 16-07-2005, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2005 @ 20:32 :
Mijn mannetje? Pardon?
Dat is toch niet zo raar?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 19:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij gaat niet op vakantie, maar blijft gewoon in Nederland en gaat leuke dingen doen met zijn vrienden.
Ik ga twee weken naar Frankrijk met mijn ouders en beste vriendin Lekker kamperen!

Bellen is één euro per minuut en dus veel te duur om te doen. Misschien zal ik hem een keer bellen uit een telefooncel met zo'n speciale kaart. Smsen is ook al duur, 50 cent per bericht bovenop mijn (al zo dure) abonnementskosten Dus zo vaak zal ik dat ook niet doen.
Wel een idee: elke dag je avonturen bijhouden in een dagboek en deze als je terugkomt van vakantie aan je vriend geven

Volgend jaar ga ik misschien in Engeland studeren, dus dan zie ik mijn vriend 4 maanden niet Hoe we dat gaan doen zie ik dan wel weer, dus die 2 weken nu overleef ik wel
Oud 16-07-2005, 19:37
Roos
Roos is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-07-2005 @ 20:14 :
Wel een idee: elke dag je avonturen bijhouden in een dagboek en deze als je terugkomt van vakantie aan je vriend geven
Nou ik zou echt niet willen dat alle dingen die ik op vakantie meemaak, ergens zwart op wit komen te staan
Oud 16-07-2005, 20:18
filia dei
filia dei is offline
hij gaat 4 weken weg en vertrekt een dag later dan ik. Ik ga eerst voor 'n week, dan ben ik 6 dagen thuis, dan ga ik 10 dagen weg en 2 dagen daarna komt ie al weer thuis en dan gaan we met z'n tweeën nog 'n paar daagjes weg.

we gaan gewoon geen contact houden. Misschien één keer een ansichtkaartje maar verder hoeft ie van mij geen moeite te doen. En ik ga ook niet bellen, sms'en of wat dan ook. We zijn tenslotte allebij druk bezig met weet ik veel wat, zwemmen, mountain biken. Het is erger als er één van de twee thuis zit, maar dan nog.

Ik hoop wel dat ie belt als er een terroristische aanval is geweest in de buurt van waar hij zit. Want daar zou ik toch wel ongerust van worden.

Ik overleef het wel, we hebben elkaar zovaak een week of langer niet gezien. Tuurlijk mis je elkaar wel een beetje, maar niet dat ik huilend thuis zit.

k'hoop dat we voor 't afscheid nog effe kunnen zoenen en flikflooien. En tijdens het afscheid gewoon een knuffel en een veel plezier wens.
Oud 16-07-2005, 23:32
Verwijderd
Afscheid nemen is voor mietjes, maar ik geef haar een oud schrift vol formules, een gedragen shirt en een gebruikte kussensloop, omdat ze daar om heeft gevraagd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten