Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2005, 15:08
strawberryangel
strawberryangel is offline
Okeej, ik ben een abo-leek, ik heb altijd prepaidtoestellen gehad... dus hier een paar vraagjes voor de mensen die er alles van weten:

1) Ik zie vaak staan bij bepaalde abonnementen: 100 belminuten OF smsjes gratis... betekent dit dat je moet kiezen tussen smsjes of belminuten, en houdt dat dus in dat als je voor de gratis smsjes gaat, dat je dan moet betalen voor je belminuten? Zo ja, is er ook een aanbieder waarbij smsjes en belminuten samenvallen, zodat je echt alleen je abonnementsgeld per maand kwijt bent? (als je je natuurlijk aan je belminuten houdt)

2) wat is een betrouwbare internetsite waar mobieltjes met abo's goedkoop zijn? (of iig goedkoper dan andere sites)

ik weet heel even geen vragen meer, maar vooral de eerste is even van belang! alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2005, 15:47
strawberryangel
oke laat ik iets specifieker zijn, het gaat bij vraag 1 eigenlijk om een dibitel-vodafone abonnement van 17,50, kun je dan bijv. 50 smsjes versturen en 50 minuten bellen, of bijv. 70/30 OF moet je kiezen voor die 100 smsjes of 100 belminuten?

graag alleen antwoorden als je het antwoord ZEKER weet
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
strawberryangel schreef op 21-07-2005 @ 16:08 :
1) Ik zie vaak staan bij bepaalde abonnementen: 100 belminuten OF smsjes gratis... betekent dit dat je moet kiezen tussen smsjes of belminuten, en houdt dat dus in dat als je voor de gratis smsjes gaat, dat je dan moet betalen voor je belminuten? Zo ja, is er ook een aanbieder waarbij smsjes en belminuten samenvallen, zodat je echt alleen je abonnementsgeld per maand kwijt bent? (als je je natuurlijk aan je belminuten houdt)