Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2005, 19:33
Anki
Anki is offline
Ik loop al een tijd te zoeken op internet naar die bladmuziek voor piano maar het enige wat ik kan vinden zijn boeken die ik moet kopen. Ik was benieuwd of iemand dat nummer misschien op bladmuziek heeft, of een paar andere nummers? Ik zou het heel erg leuk vinden, ik vind Colplay nl heel vet
Oud 21-07-2005, 20:08
ecrivaine
ecrivaine is offline
Tja.. daar zullen wel allemaal auteursrechten o.i.d. op zitten he... Kijk, van Mozart valt nog wel wat te vinden, omdat de beste man al ruim 200 jaar dood is.. maar dat valt van Coldplay niet echt te zeggen.
Mijn pianoleraar heeft het wel eens gehad over het blad Speelklaar, waarin de bladmuziek staat van allerlei hits. Voor top40 liefhebbers vast leuk. Maarja, die zul je dan wel moeten kopen.

En misschien kun je door goed te luisteren en een beetje te improviseren zelf de muziek erbij vinden? Die paar accoordjes bij The Scientist zijn niet erg moeilijk
Oud 21-07-2005, 21:18
Anki
Anki is offline
Jaa, naar lang zoeken, heb ik eindelijk een site gevonden waar je bladmuziek voor piano kan halen. Er staan verschillende artiesten bij...
is best handig:

http://nephele.kulichki.net/eng/sheetmusic.php
Oud 22-07-2005, 12:20
scharminkel
scharminkel is offline
kijk es op www.powertabs.net Moet je wel eerst ff t programmatje hebben. Daarvoor moet je ff googlen op: powertab editor 1.7, dan heb je em zo. Op die site is zat te vinden
Oud 22-07-2005, 13:45
Verwijderd
Pianofiles.com, vind je praktisch alles aangezien je vraagt aan mensen om het naar jou te mailen
Het werkt in elk geval
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 14:23
Verwijderd
1. Gewoon het boek halen uit de bibliotheek van AROBTTH.
2. Dit nr is zo simpel, dat ik zelfs (als niet-pianist) het heb kunnen uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 15:47
Anki
Anki is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 22-07-2005 @ 16:23 :
1. Gewoon het boek halen uit de bibliotheek van AROBTTH.
2. Dit nr is zo simpel, dat ik zelfs (als niet-pianist) het heb kunnen uitzoeken.
ja, ik heb het ook met mijn gehoor geprobeerd, is ook wel aardig gelukt moet ik zeggen..zat er niet heel veel naast, maar met noten voor mijn ogen vind ik het toch iets makkelijker

In ieder geval bedankt voor de reacties
Reageren

Regels voor berichten