Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan er 20 jaar naastzitten, en ik probeer het een beetje op geheugen te doen, maar mijn geheugen laat me soms nog wel eens in de steek. Sorry, daarvoor.
Je kan eens op zoek gaan naar draaiorgelmuziek. Misschien vind je dat niet direct online, maar op een rommelmarkt vind je nog wel lp'tjes met die muziek, en die kosten je twee keer niks. Met nummers als "Daar bij die molen", "Tulpen uit Amsterdam", "Daar was laatst een meisje loos", "Roodborstje tikt",... Je kan ook eens op deze site gaan kijken: "de 30 populairste melodieën van toen". Met een beetje van die dingen word je vast en zeker in geen tijd het coolste mieke van het bejaardentehuis ;-) |
![]() |
|
![]() |
als je bij www.musicstore.nl bij zoeken op titel 1930 of 1940 intyped zie je aardig wat cdtjes die daar op gevonden worden, misschien zit daar wat tussen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee, ik zoek ook niet per se 'popmuziek', maar er was in die tijd echt wel meer dan alleen klassiek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
In de Radio 2 Top 2000 van 2004 staan 5 nummers uit de jaren '30/'40. Misschien kan je wat meer vinden van deze artiesten. Billie Holliday - Summertime (1936) Vera Lynn - We'll meet again (1939) Judy Garland - Somewhere over the rainbow (1939) Glenn Miller - In the mood (1940) Marlene Dietrich - Lili Marlene (1946)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Za 21 oktober Agents of Man, Angelcrew, Deathkiller @ GVH Goudvishal | 3 | 16-10-2006 17:03 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |