Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je alleen een verkeerd adres opgeeft, maar je echte naam, dan zullen ze wel daarmee gaan zoeken. Als je naam en adres fout zijn kunnen ze natuurlijk altijd kijken of ze je nog een keer in de bus aantreffen...maar ik denk niet dat ze dat snel zullen doen...maar als je nog een keer dezelfde controleur tegen komt en die weet het niet, dan zul je wel de lul zijn. Sowieso stom om een vals adres op te geven, als je het mij vraagt, je mag nl wel weigeren om je gegevens te geven (al zullen ze je dan ook wel overdragen aan de politie), maar als je je gegevens geeft moeten ze goed zijn, als je valse gegevens opgeeft ben je (voor zo ver ik weet) strafbaar. En dan ben je verder van huis, denk ik. En volgende keer als ze d'r OV vergeet: je 'mag' per jaar één keer je OV vergeten, volgens mij, als je dan een boete krijgt, dan kun je die samen met een kopie van je OV opsturen naar één of ander adres of je moet ergens langs gaan om je OV te laten zien oid en dan wordt je boete kwijt gescholden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar die mochten toen gewoon in de trein een kaartje kopen... maar misschien moet je dan mazzel hebben met de conducteur ofzo
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar per 1 oktober gaan de regels veranderen dus ik weet niet hoe het dan zit.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
"Toen iemand mij zijn/haar verkeerde adres opgaf toen ik hem/haar een bekeuring wilde sturen" |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Geef je gewoon een adres van iemand die je kent (of niet mag) op. |