Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je maar iets ertegen kon doen, zou je iets tegen Amerika moeten doen, lamzak. Sinds die klote-inval in Ikak zijn er meer onschuldige burgers overleden dan in de tijd van het regime van Sadam. een derde van de 25.000 doden komt door de buitenlandse troepen die daar zitten. DAT is pas erg, niet een onbenullige aanslag in Amsterdam, waar een paar tientallen doden kunnen vallen.
||
![]() |
Citaat:
1) Je doet het toch en ik schiet ik dood, 5 kogels door je hoofd. Eigen schuld. Moet je maar niet je huis uit gaan. 2) Jij vindt dat je beter dan maar niet meer je huis uit kunt gaan. vervolgens voer ik soortgelijke acties uit bij iedereen wiens kop me niet aanstaat. Want het werkt ![]()
Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 19:16. |
![]() |
|
Hier is al een topic over:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1223289 Daar kun je m'n uitgebreidere mening lezen. Om het hier maar even kort te houden: abso-luut niet. Ik ben banger voor de reacties van extreem-rechts Lonsdaletuig, dat natuurlijk zo'n aanslag ziet als weer een rechtvaardiging om moskeeën en scholen in de fik te zetten. Waren we maar meer als de Britten: kalm blijven en keep a stiff upper lip. Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 19:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat krijgen we daarna? "Voer de sharia in of we blazen iets op" en jij dan toegeven? "schaf de democratie af, of we blazen iets op." en jij daaraan toegeven? Rot op zeg, toegeven aan terreur is het failliet van de beschaving.
||
Citaat:
Ten tweede: ik begrijp je gevolgtrekking niet: het is de schuld van de regering DUS ik ben er niet bang voor. Ten derde: later zeg je dat Balkenende áls het gebeurt de Islam af gaat zeiken. Ik vraag me af hoe je daar bij komt, want volgens mij is dat juist iets wat hij níet gaat doen. Ontopic: totaal niet bang voor. Het zal vast gebeuren, maar de kans dat ik of een kennis erbij betrokken is, is klein en daarnaast maakt bang zijn die kans niet kleiner of groter.
||
Citaat:
Ontopic: Ik sluit niet uit dat er iets gebeurd in Nederland wat met terrorisme te maken heeft. Bang ben ik echter helemaal niet. Ik ga er van uit dat áls er iets gebeurd dit in Amsterdam gebeurd. Aangezien ik een slordige 200 km. daar vandaan woon, is er geen enkele reden voor mijzelf om bang te zijn! Bovendien denk ik dat we elkaar niet te veel moeten opjutten, we zijn goed voorbereid en alles wordt nauwlettend in de gaten gehouden! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch maak ik me, hoe rationeel ik ook ben, me wel zorgen om een vriendin van me die op vakantie is in een land waar onlangs ook nog een aanslag was waarbij twee toeristen omkwamen. Terwijl de kans daar even klein is als hier. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind het net zo erg als er in irak of welk land dan ook veel mensen om komen. Het is altijd erg dat er mensen dood gaan door geweld van anderen vind ik. Ik vind het echt belachelijk dat jij zegt zelfs te hopen dat het hier zal gebeuren. Hoe kun je dat zeggen? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daarmee geef ik al aan dat de duitsers anders zijn dan de Amerikanen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dan neem ik mijn reactie op jou berichtje ook weer terug. Ik schrok er een beetje van, maar kon me al bijna niet voorstellen dat je het allemaal meende.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlanders bang voor moslims' Atje85 | 396 | 11-07-2004 19:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
enquete terrorisme kliwie | 12 | 01-06-2004 21:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal in Amerika Sweetsurrender | 3 | 24-04-2004 16:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |