Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2005, 10:18
Britomartis
Britomartis is offline
Ik vind al een hele tijd een teamgenootje van mij heel erg aardig.. We zijn allebei nogal aan de rustige/verlegen/onzekere kant, dus echt veel actie is er niet.. Ik heb zelf al een geruime tijd het gevoel dat ze mij ook leuk vind, maar ben toch bang om een blauwtje te lopen, dus de eerste stap wordt niet genomen... We spreken elkaar heel vaak op MSN, dan is zij ook veelal degene die het gesprek begint en dan is het contact gewoon perfect. Bovendien ben ik bang dat de sfeer is ons team een beetje verpest gaat worden als ik haar ineens confronteer met mijn gevoelens. Of je het wilt of niet, je gaat je dan toch anders gedragen. We zien elkaar heel veel keren per week, omdat we gewoon heel veel trainen en daarbuiten ook nog afspreken met een groep mensen van het sporten.

Maargoed, dit was even wat achtergrondinformatie , nu to the point.

We waren donderdag wezen stappen met een hele groep en toen gaf zij ineens heel veel aandacht aan mijn teamgenoot Ik stond er redelijk van te kijken, omdat dat normaal niet zo is eigenlijk. Het zou kunnen dat ze hard-to-get speelt, maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd.. Nou wil ik vandaag aan haar vragen op MSN (veilige manier...) of ze die gozer leuk vindt. Dit kan ik toch wel gewoon vragen..? Heb absoluut geen zin in gezeik met haar! Bovendien wil ik graag dat mensen mij moed inpraten, zodat ik eindelijk mijn mond open durf te doen.. Die drempel om het te zeggen, of haar mij uit te vragen ofzo, is echt heel erg groot.. (We zijn al een keer uit geweest en toen gaf ze ook wel aan dat ze het heel leuk vond en dat het best nog een keer zou kunnen, maar dit kan ook gewoon vriendschappelijk zijn.. Zo ga ik ook wel eens om met vrienden..)

Misschien een beetje een domme vragen, maar ik ben gewoon een beetje onzeker wat dit betreft en wil het niet graag fout doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2005, 10:30
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat jij moet vertellen dat je haar leuk vind (kan ook over msn). Ik zie al een heel scenario voor me dat zij jou leuk vindt maar ze durft het ook niet te vertellen. Daardoor gaat ze met die andere jongen zitten flirten om jou reactie te zien. Nja en ga zo maar door.
Ik zou gewoon de stoute schoenen aantrekken en rustig vertellen dat je haar super leuk vind en vragen wat zij van jou vindt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 10:30
Verwijderd
dat ze met een ander loopt is geen reden maar geen actie meer te ondernemen. Spreek eens gewoon met haar af zonder andere mensen erbij, als vrienden en als dat goed gaat wacht nog even met 'het eruit gooien'.

Na 3 keer kun je haar er best over aanspreken, maar als je het nu doet kom je uit een rare hoek vanuit haar oogpunt, want voor hetzelfde geld weet ze helemaal niets af van jouw gevoelens. het vissen naar haar gevoelens voor anderen is níet de manier... daar maak je haar 1) alleen maar achterdochtig mee, en als je het echt verkeerd weet over te brengen zal ze je zelfs als jaloers persoon gaan zien en dat wil je niet neem ik aan :\

Je geeft aan dat ze heeft gezegd dat ze nog weleens met je weg wil, nou, neem dat dan aan en vraag haar binnenkort gewoon of ze zin heeft om met jou mee de stad in te gaan. Ze heeft het zelf gezegd, dus ze zal je heus niet afwijzen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 18:00
Verwijderd
Wat Sovreze zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten