Ik vind al een hele tijd een teamgenootje van mij heel erg aardig.. We zijn allebei nogal aan de rustige/verlegen/onzekere kant, dus echt veel actie is er niet.. Ik heb zelf al een geruime tijd het gevoel dat ze mij ook leuk vind, maar ben toch bang om een blauwtje te lopen, dus de eerste stap wordt niet genomen... We spreken elkaar heel vaak op MSN, dan is zij ook veelal degene die het gesprek begint en dan is het contact gewoon perfect. Bovendien ben ik bang dat de sfeer is ons team een beetje verpest gaat worden als ik haar ineens confronteer met mijn gevoelens. Of je het wilt of niet, je gaat je dan toch anders gedragen. We zien elkaar heel veel keren per week, omdat we gewoon heel veel trainen en daarbuiten ook nog afspreken met een groep mensen van het sporten.
Maargoed, dit was even wat achtergrondinformatie

, nu to the point.
We waren donderdag wezen stappen met een hele groep en toen gaf zij ineens heel veel aandacht aan mijn teamgenoot

Ik stond er redelijk van te kijken, omdat dat normaal niet zo is eigenlijk. Het zou kunnen dat ze hard-to-get speelt, maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd.. Nou wil ik vandaag aan haar vragen op MSN (veilige manier...) of ze die gozer leuk vindt. Dit kan ik toch wel gewoon vragen..? Heb absoluut geen zin in gezeik met haar! Bovendien wil ik graag dat mensen mij moed inpraten, zodat ik eindelijk mijn mond open durf te doen.. Die drempel om het te zeggen, of haar mij uit te vragen ofzo, is echt heel erg groot.. (We zijn al een keer uit geweest en toen gaf ze ook wel aan dat ze het heel leuk vond en dat het best nog een keer zou kunnen, maar dit kan ook gewoon vriendschappelijk zijn.. Zo ga ik ook wel eens om met vrienden..)
Misschien een beetje een domme vragen, maar ik ben gewoon een beetje onzeker wat dit betreft en wil het niet graag fout doen