Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil dit niet laten uitdraaien op een OS-flamewar, maar heren Marc S en Chimera; hoe zit het dan met de hardwaresupport voor Linux.. en het interesseert me echt geen HOL dat het opensource is en dat gebruikers zélf drivers moeten gaan schrijven/modificeren, ik kijk puur en alleen naar of het werkt of niet..
Windows support véél meer hardware dan Linux vooralsnog, beetje loos zeiken daarover i.m.o. |
![]() |
|
ik vind xp redelijk draaien
snelste windows is nog altijd 95 (of 3.0 ![]() xp loopt iets sneller dan 2k en verder +- zelfde vergelijken met 98/me is moeilijker, omdat het echt anders is, maar ik vind xp toch sneller en iig stabieler en over de hardware zeur ik niet, je moet alleen even zorgen nt drivers te hebben dan is het meestal goed en de veiligheid (persoonlijke mappen/encriptie==> bij ntfs) vind ik echt super (ok, linux wint of course)
|
![]() |
Vind xp ook zuigen
1. ik vind het een veelste duur systeem. 2. niks nieuws onder de zon w2k is hetzelfde allen het uiterlijk ne progies zijn iets anders. 3.harware support zuigt en doberman mijn hardware werkt allemaal onder LINUX en onder XP NIET. 4.Alleen de bugs en hacks zijn compactibel met 2000 kan mijn systemen op xp zelfs makkelijker hacken dan 2000. 5.Media player nog nooit zo'n instabiel slechte player gehad. dat was ut weer Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
M$ wil minder snel backword compatibility dan Linux development team. Makers van hardware vinden dat wel grappig want dat levert geld op, mensen moeten nieuwe hardware kopen want de oude wordt niet meer gesupport. Die oude hardware wordt vervolgens in een oud Linux bakkie gedraaid dat als server fungeert. Even over XP: stumpertjes die zeuren over de nieuwe look moeten hun PC maar door het raam flikkeren en 'ns verder kijken dan hun neus lang is want je kunt gewoon 'classic' kiezen. Hah! en verder heb ik geen problemen met XP. Perfect geschikt als client/workstation.
||
Citaat:
Een argument in de XP discussie was de gewelidige driver support, en dat het veel sneller was. Nu zie je overal berichten (vooral in nieuwsgroepen) dat XP niet of traag werkt. En dat vind ik gewoon grappig. Snap absoluut niet waarom je nu over linux begint. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Voor de duidelijkheid: - WMP 6.x -> Win2k - WMP 7.x -> WinME - WMP 8.x -> WinXP Bovendien ben je echt niet verplicht om WMP te gebruiken, IMHO 'hoort' het niet bij het OS ook al wordt het er wel standaard bij geinstalleerd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het argument 'het is een veel te duur OS' raakt kant noch wal.. bij iedere zichzelfrespecterende zaak kun je zelf bepalen wat voor pre-installed OS erop komt.. dus óók Mandrake of Redhat..
je gaat toch ook niet zeuren dat die Ferrari's zo duur zijn terwijl je ook kunt beschikken over een Lexus GS400? bovendien, ik weet zeker dat iedereen in zijn/haar directe omgeving wel iemand kent die 'toevallig' een XP Pro NL CE-versie heeft, op een mooi blinkend zilveren schijfje.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Kost een hoop tijd en geld. Het schijnt dat juist die 9x compatibiliteit voor problemen zorgt. En je kunt beweren wat je wilt, maar als meerwaarde van XP boven 2000 wordt o.a. de grotere snelheid en stabiliteit genoemd. Nu blijkt dus (en lees dan gewoon de nieuwsgroepen is) dat er veel (ook ervaren) gebruikers problemen hebben met een instabiele XP. En nogmaals, ik zeg niet dat het een slecht OS is, maar het is gewoon de volgende in de reeks. En tot nu toe was het iedere keer zaak te wachten toch de nieuwste versie weer een beetje dichtgepatched is. |
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon iedere keer hetzelfde liedje, en ik vind het vaag dat er door zo veel lui opeens gedaan wordt alsof XP echt je van het is. Da's gewoon onzin. Tis het volgende OS, met nieuwe snufjes, en nieuwe problemen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zeker nog met de 2.0 kernels of niet? |
![]() |
||
![]() |
Windows XP performance vergeleken met Windows 2000
Standaard application benchmarks. Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Marc S (11-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
- WMP 6.4 -> Win2k - WMP 6.4 -> WinMe - WMP 6.4 -> WinXp 6.4 zit altijd nog standaard ingebakken, ook in XP.... wmplayer renamen en mplayer2 wmplayer noemen.... weg zijn je trubbels ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb al een idee als ik de staatsloterij win, dan koop ik een g4 ![]() en niet zomaar eentje ![]() en voor mac os x kunnen draaien zou IK graag een iets duurdere computer me kunnen permitteren, het 'gebruikersgenot' zegmaar is niet te versmaden |
Advertentie |
|
![]() |
|
|