Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2001, 11:31
Thunder_Kid
Thunder_Kid is offline
G*DV*RD*MME

Ik start afgelopen weekend mijn XP proffesional op en tot mijn verbazing duurt het inloggen van mijn account een dikke 5 minuten. Na 5 minuten staat hij nog steeds op "Applying your new user-settings" . Dus ik besluit de knop "UIT" te gebruiken.

Daarna gebeurt het zelfde bij het inloggen. Na 3x kom ik eindelijk in XP. Tot mijn verbazing zijn al mn settings verwijderd.

Ik kijk dus in de profile map, maar daar staat alles nog aanwezig.

Ikke alles proberen, maar tja hij doet niet wat ik wil!

Ik verwijder mn account en besluit mn e-mail (.pst) en mijn documenten te transporteren.

Nu ben ik dus mn account kwijt!!! En werk ik met nog maar 1 account!

WIE O WIE KAN MIJ VERTELLEN WAT ER IS GEBEURD???? EN WAT KAN IK ER TEGEN DOEN??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2001, 11:36
pietje63
pietje63 is offline
1e keer inloggen duurt langer, worden je bestanden gemaakt
maar ik heb er ook problemen mee gehad, heb nu gewoon een backup van de documents and settings directory (en zoals altijd, als je ergens een backup van hebt blijft het werken)
Oud 10-12-2001, 11:37
Marc S
Marc S is offline
5 minuten?

Wat zijn je specs?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 17:45
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
Marc S schreef:
5 minuten?

Wat zijn je specs?

inderdaad, lijkt me duidelijk. Na 2 seconden zit ik op mn eigen desktopje.
Oud 10-12-2001, 18:07
Thunder_Kid
Thunder_Kid is offline
Nou! Het was zeker niet mijn eerste opstart en mijn syteem is een 1400+ AMD met 128MB geheugen dus dat is het ook niet!!!

Daarom vond ik het ook vaag!!!!

Moeilijk he??
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 18:31
Verwijderd
hier werken alle accounts naar behoren hoor, en razendsnel..

hm, zijn er andere 'vage' problemen op je PC? crashed 'ie onregelmatig?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 09:27
Thunder_Kid
Thunder_Kid is offline
Nee hoor! Ik had tot dat moment ook weinig problemen met XP.

Af en toe was een stukje software niet compatible, maar de compatibility wizzard is dat lekker handig.

Ook gaven sommige games problemen (Carmageddon, F22 Air Domain Fighter, enz (I KNOW, dat is oude zooi!)).

Maar daarom vond ik de crash zo raar. Misschien had ik hem beter niet kunnen onderbreken tijdens het starten!!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 17:47
Verwijderd
heb je voor die bewuste crash net verse drivers/software geinstalleerd?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 18:15
Thunder_Kid
Thunder_Kid is offline
Zover ik weet niet!

De vorige dag heb ik niks geinstalleerd en netjes afgesloten. Ons pap scant op de bewuste dag een aantal plaatjes onder de andere account en doet verder nix speciaals.

De computer wordt pas een paar uur later gebruikt door mij waarna dat klote ding niet naar mn accoutn gaat!!

Vaag he??
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 18:29
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
tja ik heb precies hetzelfde probleem nu en wou net hier om antwoord gaan vragen maar jij hebt dat dus al voor mij gedaan, alleen heb ik het nog erger gemaakt, ik heb mezelf beperkte rechten gegeven, toen de comp opgestart en toen kwam ik nog niet eens in het welkomstscherm maar kreeg ik een zwarte achtergrond met een blokje met mijn user name in en toen moest ik een w8woord ingeven dat k nog niet eens had!!! nu ben ik dus alles (dat ik nodig heb) aan het uploaden naar een FTP server van een vriend van mij en dan toch maar alles formatteren want ik probeer nu al bijna een week antwoord te inden en niks gevonden dus dat lijkt me ook voor jou de enige oplossing!!! (maar als iemand er toch nog iets op weet dan zeg het maar hoor!!
Oud 11-12-2001, 18:34
Thunder_Kid
Thunder_Kid is offline
Er is inprincipe nog wel een oplossing!1

Zorg dat je altijd een blanke admin account hebt!! Ik had dus beide users als admin! DUs toen mijn account kapot ging heb ik hem verwijderd via het familie account!!!

Eerst heb ik alle files uit de Settings and Profile map gehaald! Vooraal E-Mail!

Het heeft geen nut om een nieuwe account aan te maken en alle setting naar de nieuwe map te verplaatsen. Dan krijg je boodschappen als: YOUR ACCOUNT IS CORRUPT

Maar mail kun je wel transporteren!!

Dus ik zou nu als ik jou was bij de volgende install een 2de admin account geven (evt met PW) zodat je altijd terug kan!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 18:42
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
Thunder_Kid schreef:

Zorg dat je altijd een blanke admin account hebt!! Ik had dus beide users als admin! DUs toen mijn account kapot ging heb ik hem verwijderd via het familie account!!!

Eerst heb ik alle files uit de Settings and Profile map gehaald! Vooraal E-Mail!

Het heeft geen nut om een nieuwe account aan te maken en alle setting naar de nieuwe map te verplaatsen. Dan krijg je boodschappen als: YOUR ACCOUNT IS CORRUPT

Dus ik zou nu als ik jou was bij de volgende install een 2de admin account geven (evt met PW) zodat je altijd terug kan!!
tja das dus het probleem... ik kom niet meer in de andere account + ik zit nu dus in de account van mn broertje (das dus de enige waar we nog in konden) en das een account met beperkte rechten dus ik kan bijna niks meer
Oud 11-12-2001, 18:44
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
en mn broertje is dus de enige die beperkte rechten heeft en de andere 3 account van mij mn vader en mn moeder zijn beheerders accounts maar daar komen we dus niet meer in
Oud 12-12-2001, 12:06
pietje63
pietje63 is offline
Citaat:
Thunder_Kid schreef:

ik kreeg die corrupt melding niet

o, ja soms helpt het als je via ctrl alt del inlogt
Reageren

Regels voor berichten