Advertentie | |
|
![]() |
|
het ging eigenlijk om het volgende....
http://forum.scholieren.com/Forum12/HTML/006519.html misschien dat het met zo'n prog wel lukt
||
Citaat:
niemand? dan moet ik toch concluderen dat er hier niet echte deskundigen zijn!
||
Citaat:
ik = ik, zichzelf UP = up, een bericht hoger in een lijst zetten nixx = niets, niks, ofwel nothing ik = ik, zichzelf moest = moest, verleden tijd van moeten, onder dwang gewoon = normaal, een moeilijk woord voor sommigen ff = even, ook al zo moeilijk te verstaan natuurlijk me = mijn, die raad je tog nooit he? ei = ronde schaal met eiwit en eigeel, Pasen, Paashaas kwijt = niet meer vindbaar en = een woord wat word gebruikt om 2 zinnen te voegen srry = sorry, een grote afkorting voor een klein woordje dat = dat je = jij nu = op dit moment dit = hetgene waar over gepraat word topic = een moeilijk woord voor berichtenbundel NOG = nog eens = eens, op zijn plat 'us' moest = moest, verleden tijd van moeten, onder dwang lezen = een woord volgen met je ogen zo goed dan?
|
|