Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2005, 17:24
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Hallo, ik heb zojuist een bluetoothdongle aangeschaft (ondanks dat de kerel in de telefoonwinkel nog nooit van het woord gehoord had..), en ik heb hem geïnstalleerd. Nu heb ik het volgende probleem: als ik filmpjes op mijn telefoon (Sony Ericsson K700i) wil zetten of er af wil halen probeer ik in de map "Video's" te komen, maar meteen krijg ik een foutmelding waarin staat "bestand bestaat niet". Hetzelfde probleem krijg ik als ik in "Thema's" probeer te komen. Ik neem aan dat het probleem ligt aan de ' , aangezien de mappen waar geen ' in zit wel gewoon te openen zijn. Het probleem is: ik weet niet wat ik eraan moet doen. Wie kan mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2005, 18:01
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Wow ik weet het te omzeilen door mijn telefoon op Engels te zetten. Dat is echter wel omslachtig, dus iemand een beter idee?

edit: niet dus. Als ik hem op Engels zet geeft de computer een ftp-fout als ik iets op de telefoon wil zetten.

Waar. Om. Werkt zoiets niet gewoon?

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 18:19.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 19:34
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Oke ik heb het nu zelf opgelost. Kan een slotje op of het hele topic kan weggegooid worden.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 21:10
Verwijderd
Misschien handig om de oplossing even te vertellen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 08:13
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ja dat bedacht ik me ook, maar ik weet niet precies meer hoe ik het nu werkend heb gekregen, zoals meestal bij zulke dingen .

Maar goed, het komt er op neer dat je niet in Deze Computer naar "Mijn bluetooth-locaties" moet gaan, maar in plaats daarvan gewoon met je rechtermuisknop op het bestand dat je naar je telefoon wenst te versturen moet klikken en dan te kiezen voor "kopiëren naar" en dan "Bluetooth" en dan "K700i" of wat voor naam je je telefoon ook gegeven hebt. Dan vraagt de telefoon zelf in welke map je hem wilt zetten. Je moet wel eerst verbinding gemaakt hebben met je computer vanuit je telefoon, en, uiteraard, bluetooth aan hebben staan.

Dit stond trouwens vast wel allemaal in de handleiding van ofwel de dongle, ofwel in die van de telefoon, maar goed, wie is er tegenwoordig nog geduldig genoeg om handleidingen te lezen..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 08:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Maar uhm, kan je de filmpjes vervolgens wel afspelen dan op je computer? Want dat lukt mij dus weer niet (ik kan ook geen bestand vinden via internet die t wel afspeelt).
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 09:14
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Eh er zijn wel converters van 3gp naar avi of mpeg ofzo. Maar die filmpjes zien er echt niet uit op een groot beeldscherm hoor. Alleen de foto's zijn op 640x480 relatief goed.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 14:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Als ze zo slecht zijn, waarom moest jij dan zo nodig weten hoe je die dingen op je computer kunt zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 15:05
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik wilde weten hoe je fimpjes van de computer op je telefoon zet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten