Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
just so u know en ja, veel praten.. ik ben gwoon bang mensen toe te laten, ben kwetsbaar nu, maar wil dat niet zijn.. Ik wil mn vriend toelaten, maar vinnut ook eng... *zucht* als ik hem amar niet wegduw ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nogmaals bedankt voor de reacties..
unique, jouw verhaal helpt me wel degelijk. Ik zie nu een beetje in dat twijfelen in je eigen relatie een beetje een normale reactie is, je ouders zijn natuurlijk toch een voorbeeld, en ook zeker in hun relatie.. Maar goed, zoals ik al eerder schreef zijn die twijfels echt weer verdwenen nu. Ik vind het heerlijk dat mn vriend ff 2 dagies bij me is, hij is niet zon typ die voortdurend om me heen gaat hangen, hij IS er gewoon, gaat zn eigen gang, maar komt af en toe ff kijken hoe het gaat en een kusje of knuffel brengen.. het geeft me een veilig gevoel hem hier te hebben, de keren dat ik instortte was ook als hij er niet was.. Ik vind het toch nog heel moeilijk, de situatie is bij mij wel anders dan bij Unique en Oen bijv. Mijn vader gaat namelijk weg, maar is op zoek naar een huis zo dicht mogelijk in de buurt van deze, liefst in dezelfde straat, zodat hij ook gewoon voor ons kan zorgen. Het gaat ook voor mn broertje, die 9 is, 'zo'n half om half regeling worden, met de weekends afgewisseld.. Het is zo geregeld dat mn broertje bij mn vader is als mn moeder weg is en andersom. Ik mag zelf strax een beetje weten wanneer ik bij wie zit, gwoon hoe het me uitkomt enzow.. En, ja, als het jou niks deed en jij het absoluut niet met je ouders kunt vinden kan ik me voorstellen dat hoe ik me voel totaal niet overeen komt met jou gevoelens hierbij. Maar het is inderdaad dat ik altijd al goed heb kunnen opschieten met mn ouders, ze geven me de vrijheid die ik nodig heb, en zijn er voor me als ik er ben. het gaat bij mij ook volledig zonder ruzie en alles, en ze lopen elkaar dus ook absoluut niet af te zeiken en alles.. Maar goed, alle verhalen helpen me echt zeker wel, het helpt me dingen beter te begrijpen en mn gevoel te accepteren, en niet te verdringen.. Als anderen met zelfde ervaring nog verder willen praten enzo, je mag me altijd toevoegen aan msn of me meelen, mikkie_gimza@hotmail.com ervaringen delen helpt ms, ms ook tegen de eenzaamheid. Nouw goed, nogmaals weer heel erg bedankt voor de reacties en verhalen, het steunt me echt zeker wel!! Offtopic: hoe was het maandag? dat vraag ik me echt al een hele tijd af nu, want het topic is toch weg of niet? (kan het iig niet meer vinden!) Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|