Advertentie | |
|
![]() |
|
Op de volgende site staat informatie over waar veel van je instellingen/gegevens staan in Windows: http://www.windowsreinstall.com/
Dit stukje gaat bijvoorbeeld over Outlook Express: Als ik me niet vergis staan de mails normaal ergens in je profielmap: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Outlook Express waarbij je 'gebruikersnaam' moet vervangen door jouw eigen gebruikersnaam. Als je die map niet mee gekopiëerd hebt, dan heb je pech. Als je zo slim geweest bent om de Documents and Settings-map wel mee te kopiëren, moet je zeker de optie "verborgen bestanden en mappen tonen" en "systeembestanden tonen" tijdelijk(!) aanzetten bij de mapopties in het configuratiescherm want de map "Application Data" is verborgen (en een systeemmap?).
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar inderdaad moet je veel geluk hebben om iets terug te halen in dit geval, als je het mij vraagt; maar uiteindelijk kan je maar proberen, als je dat zelfs niet doet dan ben je toch je mail kwijt terwijl je met recoverytools nog een heel kleine kans hebt om er terug te halen. Met deze tools moet je er ook wel snel bij zijn om iets te kunnen terughalen, dus beter nu dan later eens proberen ![]()
|
![]() |
|
|