Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
soms zou ik wel ns terug willen gaan in de tijd, om te kijken wat er zou gebeuren in/met mijn leven als ik een andere weg zou inslaan, om het zo maar even te noemen, en zonder dat dat dan definitief is. gewoon alleen maar om te kijken of ik dan dezelfde persoon geworden zou zijn, en of andere dingen ook dezelfde uitkomst zouden hebben of dat ze juist beter of slechter zouden zijn. en sja..wie zou ik dan zijn qua karakter? ![]() ik weet niet of het "erg" *wat heet erg* zou zijn als ik iemand anders zou zijn, maar ik ben best wel blij met hoe & wie ik nu ben. en dat ben ik geworden door de gebeurtenissen in me leven, zowel de negatieve als de positieve, want je leert van alles natuurlijk ![]() en daar ben ik ook wel benieuwd naar indd
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar het mij vooral hier omgaat, zijn de dingen die je overkomen waar je zelf geen schuld aan hebt, dingen die gewoon gebeúren. zoals een dierbare die ineens (plots) komt te overlijden door wat voor reden dan ook, of een ziekte die je treft zoals bijv. kanker of familie problemen (het type problemen waarin je opgroeit zoals een vader die mishandelt of drinkt ofzo, vul maar iets in) of noem-maar-op!
|
![]() |
||
Citaat:
in dat opzicht heeft het dan toch iets *om even dit woord te gebruiken bij gebrek aan een betere* "positiefs" opgeleverd in jouw leven? sorry naar jou en alle anderen die dit hebben meegemaakt als dat heel verkeerd klinkt, maar ik weet dus even geen beter woord daarvoor. ik hoop dat jullie snappen wat ik ermee bedoel
||
Citaat:
kan ik denk ik wel in inkomen. lijkt mij dat je dan liever zoiets hebt van "geef mij maar begrip in andere dingen in ruil voor een leuke vader die wél lief is tegen me" zoiets..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren van een depressie LOLA3000 | 31 | 14-10-2005 20:42 | |
Psychologie |
Ik voel me eenzaam Wither | 36 | 29-03-2005 12:28 | |
Muziek |
Iedereen die niet van elke soort muziek ZOU kunnen houden is geen echte muziekfan Verwijderd | 71 | 03-12-2003 13:20 | |
Psychologie |
Na geluk komt ongeluk?! DeGexxte | 9 | 22-07-2003 16:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op Chador bij ROC amsterdam Martian | 108 | 20-01-2003 21:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #7! Snufje | 237 | 19-01-2003 19:41 |