Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En - heel belangrijk op zo'n oud systeem - installeer een kleine, snelle virusscanner (lees: GEEN Norton Antivirus). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist als je je computer met de buitenwereld verbindt moet je absoluut geen 98 draaien omdat dat zo lek als een mandje is. En ook als je wilt gamen, dan kun je nog beter XP nemen. Als je een spel draait met 98 en dat spel crasht, dan trekt het meteen je hele kernel mee zodat je je hele systeem kunt rebooten - hell, in 98 zorgt zelfs een vastlopend Internet Explorer-venster al voor een totaal vastlopend systeem. Ik heb zelf ook heel lang 98 SE gebruikt op zoals ik zei een Celeron 366 met maar 128 MB intern, en ik dacht dat XP nooit zou draaien. Tot ik het eigenlijk puur voor de gein eens installeerde. Het draaide best acceptabel en de verbeterde stabiliteit is me dat extra swappen en de paar extra seconden bij het booten zóveel meer dan waard. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tis zelfs dit moederbord:
http://support.packardbell.com/nl/my...onymultimedia# Er zitten nu 2x 64mb stripjes in, die aan beide kanten van die gouden connectors hebben. Ik weet alleen niet of ze daarmee onder dubbelzijdig geheugen vallen ![]() Meer geheugen + xp zou de oplossing zijn ja. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Excel XP in Windows 98 Daantje_0705 | 5 | 16-05-2006 16:05 | |
Software & Hardware |
[windows] 98 of xp Engadin | 37 | 16-02-2004 09:28 | |