Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2005, 10:25
Verwijderd
Every Time I Die

Naast Ion Dissonance komt ook ETID met een nieuwe plaat getiteld Gutter Phenomenon die ge-released zal worden op 23 augustus. De stijl van ETID is een beetje lastig te omschrijven maar in mijn ogen is hardcore met punk en mathcore invloeden wel een aardige omschrijving. De vorige cd Hot Damn luisterde best lekker weg, niet te veel moeilijke emosexueele onderwerpen en veel ruige riffs. De show in 013 een paar maanden terug samen met oa. Caliban en Unearth was best cool ondanks dat het geluid niet geweldig was en het publiek niet echt meewou. Ondanks dat speelde ze vol overgave en lieten ze zich niet uit het veld slaan, respect

Official Site

Purevolume pagina

en wat vergelijkings materiaal

Oude Plaat:
Romeo a-go-go

Nieuwe Plaat:
Apocalypse now and then <- link is dood, straks even uploaden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2005, 12:54
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
geweldig energieke band met vaak ook goede nummers. jammer dat ze op pukkelpop komen en niet op ll
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 12:59
Verwijderd
Coole band, omdat ze lekker doorrocken en geen crappy zware breakdowns erin gooien.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:25
Verwijderd
Hot damn! vond ik al een vette plaat, vorige week een promo met drie nummers van Gutter phenomenon binnen gehad en ook die zijn weer vet. Ik wacht in spanning af.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:30
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Fake schreef op 12-08-2005 @ 11:25 :
De show in 013 een paar maanden terug samen met oa. Caliban en Unearth was best cool ondanks dat het geluid niet geweldig was en het publiek niet echt meewou. Ondanks dat speelde ze vol overgave en lieten ze zich niet uit het veld slaan, respect
Vergeet neit te vermelden dat Unearth en vooral Lamb Of God ze compleet van het podium afbliezen.

Kutband.
Oud 15-08-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 15-08-2005 @ 18:30 :
Vergeet neit te vermelden dat Unearth en vooral Lamb Of God ze compleet van het podium afbliezen.

Kutband.
Het metalhead gehalte in de zaal was te hoog en het geluid hadden ze ook niet echt mee dat was wel jammer. Ik vond het ook een klein beetje tegenvallen maar dat was mijn inziens niet hun schuld.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:11
Gadje
Gadje is offline
Alweer een nieuwe?
Nouja dat zal wel aan mij liggen, maar ik ben benieuwd, hot damn vond ik al erg tof.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten