Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2005, 22:32
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
aloha!
ik ga aankomende week met vriendinnen naar bratislava vliegen (hoofdstad van slowakije) en nu vroeg ik me zomaar ineens af of er toevallig meer mensen ooit deze rit met sky europe gevlogen hebben...ivm paspoort e.d. ik heb namelijk alleen een id kaart, die in principe gewoon geldig is als legitimatie in slowakije zelf dus t lijkt me ook wel dat t kan met vliegen...maar toch...ben ik erg nieuwsgierig of iemand me dat even kan bevestigen:-)

en daarnaast....zijn er mensen in bratislava geweest die coole tips hebben van dingen die we zeker niet moeten missen enzo?

alvast bedankt!
Oud 13-08-2005, 11:36
Verwijderd
Gefeli.

Ik vond Bratislava niet zo leuk eigenlijk, maar ik heb er ook niet echt veel van gezien dus kan er ook niet echt over oordelen. Ben er op precies te zijn één nacht geweest

Maar hier heb je verder ook niks aan.
Oud 14-08-2005, 15:25
ironflower
ironflower is offline
Ik ben er ook geweest, en ik vond het echt niet bijzonder.

Je hebt een soort kasteeltje waar je naar toe kan lopen. En er is op een half uurtje met de bus een ruine van een kasteel. Dat is op zich nog wel de moeite waard om heen te gaan. Het uitzicht is mooi. En ze voerden een soort show op met zwaardgevechten enzo.. Neem een studentenkaart/scholierenkaart mee, scheelt je vaak geld. Verder is het centrum opzich wel leuk, leuke terrasjes. En je kan er goedkoop eten.

Maar hoelang blijf je er?? Wij waren er 1 dag, 2 nachten en hadden er spijt van dat we er heen waren geweest..
Oud 15-08-2005, 22:05
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
anansi_de_spin schreef op 12-08-2005 @ 23:32 :
aloha!
ik ga aankomende week met vriendinnen naar bratislava vliegen (hoofdstad van slowakije) en nu vroeg ik me zomaar ineens af of er toevallig meer mensen ooit deze rit met sky europe gevlogen hebben...ivm paspoort e.d. ik heb namelijk alleen een id kaart, die in principe gewoon geldig is als legitimatie in slowakije zelf dus t lijkt me ook wel dat t kan met vliegen...maar toch...ben ik erg nieuwsgierig of iemand me dat even kan bevestigen:-)

en daarnaast....zijn er mensen in bratislava geweest die coole tips hebben van dingen die we zeker niet moeten missen enzo?

alvast bedankt!

wanneer ga je ik ga namelijk donderdag
Oud 16-08-2005, 14:02
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
ik ga morgen, en ben er achter dan met id kaart t gewoon kan dus das mooi, dat je moet oppassen op je spullen omdat er veel gejat wordt (hoe en wat geen idee...maarja voor diegene die ook gaan wel handig om te weten) verder hoop ik dat we t overleven daar in bratislava aangezien je het volgens mij na 1 dag wel gezien hebt allemaal haha...nouja we gaan gelijk naar wenen en eindigen in bratislava, dus komt vast goed
Oud 18-08-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 13-08-2005 @ 12:36 :
Gefeli.

Ik vond Bratislava niet zo leuk eigenlijk, maar ik heb er ook niet echt veel van gezien dus kan er ook niet echt over oordelen. Ben er op precies te zijn één nacht geweest

Maar hier heb je verder ook niks aan.
I second that. Beetje smerige, suffe stad. Vooral na 12en houdt et echt op. En van half 5 tot half 6 in de ochtend wachten op je koffers op het station is al helemaal deprimerend
Advertentie

Regels voor berichten