Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2005, 12:24
Anoniem2685
Anoniem2685 is offline
Hallo,

Ik heb in mijn penis (juist onder de eikel) drie kleine bolletjes, eentje links onderaan, een rechts onderaan en een bovenaan. Ik vroeg me af wat dit is en of ik ermee naar de huisarts moet? Vind het nogal genant om ermee naar de huisarts te trekken, daarom eerst mijn vraag hier. Iedereen die raad heeft of hierover iets meer weet mag mij altijd mailen op cjo_2685@hotmail.com
Ik heb dit ook al op een ander forum gepost maar daar wist men er niet zo veel over.

Groeten.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 13:02
Big Brother
Big Brother is offline
meestal zijn het er meer en dan zijn het gewoon ingegroeide haartjes / verstopte porieën / kleine puistjes

maar jij zegt dat je er maar 3 hebt, dat is wel weinig.
probeer eerst te ontdekken of het een van bovenstaand is, dan is er niets aan de hand.
als ze het formaat van een kleine erwt hebben of rood zijn ofzo, dan zal ik toch maar naar de dokter gaan. je moet je dan niet meteen zorgen maken want het kunnen dan nog steeds gewoon ingegroeide haartjes zijn!

succes in ieder geval
Oud 13-08-2005, 13:13
Verwijderd
zoiets?
http://www.sexwoordenboek.nl/parelketting.html
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 15:38
Firefly182
Firefly182 is offline
die zien er uit als gerstekorrels Parelketting, wat een naam eigenlijk ook

Ontopic: misschien zijn het wel gewoon vetbultjes of idd verstopte poriën. Waarschijnlijk maar iets kleins. Wacht gewoon nog even 2 weekjes, wie weet is het dan al gewoon weg

De dokter die zal het met zekerheid kunnen zeggen wat het precies is(mocht je er toch over twijfelen), die vent heeft in zijn carriere vast wel meer meegemaakt dan dit. Wat ik er mee wil zeggen: je hoeft je niet genant te voelen want die kerel maakt dit misschien wel dagelijks mee
Oud 17-08-2005, 19:27
Pilot01
Pilot01 is offline
Naja ik wil niet de bioloog uithangen of zo; maar d'r is op 'sexualiteit' een topich gweest over ppp's...kijk daar maar eens: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1187953

ik heb er ook last van, zelfs 'n soort van bultjes (lijken wel talg-bultjes) die beginnen van onderaan de penis en hoe meer je naar boven gaat (als de penis in erectie is; dan kun je ze goed zien), steeds minder worden. Maar vlak onder de eikel heb ik ook 'n paar bultjes; het kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten