Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2005, 13:57
Noise
Noise is offline
ik vind een jongen leuk en we smsen al paar weekjes en we hebben al gekust maar nog niet gedate (elkaar alleen met uitgaan gezien).
Hij heeft gezegd mij ook leuk te vinden enzo...
we hadden het er maandag over dat we allebei elkaar graag willen maar dat we allebei verder niet weten hoe het nu verder moet..
we zijn hier allebei niet goed in dus dat is wel irritant.
Hij is alleen wel moeilijk met het zeggen wat hij echt voelt (zo ben ik ook wel) zoals eergister toen was er een feest hier en toen vroeg ik aan hem of ik dan met iemand anders mocht kussen (ik wilde gewoon van hem horen dat hij ook niet wil dat we met andere kussen..)
toen reageerde ie met ja wat maakt mij het uit je doet maar wat je wilt et maakt me geen f*ck uit... je hartje ligt toch bij mij
en toen reageerde ik van nou je snapt dat ik dat echt slecht vind dat je dat vind!
en toen zei ie van ja maar het was toch ook een domme vraag! je snapt dat ik het k*t zal vinden als je met iemand anders kust maar ik kan je moeilijk controleren.

Als ik niet had gezegd dat ik et stom vond, dan wist ik dat dus niet en zou ik denken dat het hem echt niets uitmaakte. Hij denkt dat alles vanzelfsprekend is, net zoals dat hij zegt 'ja je weeet toch dat ik je lkeuk vind' nou dat weet ik niet. maar ook dan met hierboven, het is alsof het dan normaal is dat ik tussen de regels moet lezen. maar dat kan ik niet.

Nu hoorde ik gister dat een vriend v me mij leuk vind . ik ben gek op die jongen geweest dus toen zat ik even van hmm. maar ik weet wel dat ik voor deze jongen wil gaan. toch heb ik [waar t over gaat] gesmst dat er een jongen is die me leuk vind en dat ik nu twijfel voor wie ik moet gaan. en dan sorry erbij gezet.

hij smste terug 't lijkt wel of dat je het al weet omdat je sorry tegen me zegt.. kus'
(wat zegt zo'n sms nou weer.. ik vind dat heel oppervlakkig om zo te reageren of ben ik dat nou alleen?)
ik terug smse dat ik nog niet heb gekozen en dat ik nog twijfel en niet kan slapen (het was half2).
'wat je ook beslist, ik zal je altijd lief vinden.. probeer maar te gaan slapen lievert. kusje'
nou wow. hij doet moeite voor me. in mijn ogen lijkt et er net op of het em niets interesseert.
dus ik terug smsen 'wat heb ik er nou aan dat je me lief zal blijven vinden.. en ik kan nu toch nie slapen.. kus'
'nou dat ik je niet ineens ga lopen haten mocht je voor die andere jongen kiezen.. dat is gewoon dom. ik ga nu wel slapen.. 5.45 weer op kus'

dus dat was het. nu heeft ie een trainingsdag dus ik spreek em niet en hij zal ook wel niet smsen
wat denken jullie is dit weer dat ik tussen de regels door moet kijken of interesseert het em echt niets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2005, 14:09
Silent Moon
Silent Moon is offline
Maar vind je nou 2 jongens leuk? En je weet nog niet met wie je verder zal gaan?
Oud 13-08-2005, 14:11
Noise
Noise is offline
Citaat:
Silent Moon schreef op 13-08-2005 @ 15:09 :
Maar vind je nou 2 jongens leuk? En je weet nog niet met wie je verder zal gaan?
nee, 2 jongens vinden mij leuk.
ik weet denk ik wel voor wie ik wil gaan, voor de jongen over wie ik het heb. maar ik wil zeker weten dat hij me wel echt wil. Maar ik wil ook weer niet teveel tegen hem zeuren van wil je me wel blabla dus daarom zet ik et even hier neer..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:18
Silent Moon
Silent Moon is offline
Citaat:
Noise schreef op 13-08-2005 @ 15:11 :
nee, 2 jongens vinden mij leuk.
ik weet denk ik wel voor wie ik wil gaan, voor de jongen over wie ik het heb. maar ik wil zeker weten dat hij me wel echt wil. Maar ik wil ook weer niet teveel tegen hem zeuren van wil je me wel blabla dus daarom zet ik et even hier neer..
O zo, maar dan moet je denk ik ook niet tegen hem zeggen dat je twijfelt met wie je nou verder wilt gaan. Ik zou denk ik ook zo reageren van ja het maakt mij niet uit ik zal je toch lief/leuk blijven vinden. Ik zou dan het idee krijgen dat diegene mij dan niet echt leuk vind als hij zegt van een ander meisje vind mij ook leuk.
Ik denk dan toch dat je het gewoon moet vragen of hij echt met je wil en anders vragen waarom hij zo onverschillig doet.
Oud 13-08-2005, 14:29
blupp
blupp is offline
Hoe oud ben je? Ik gok 14 of zo
Als je t niet weet kies je toch gewoon geen..alsof je perse een vriendje wil hebben, geniet van je jeugd En dat die gozer zegt dat hij al genoeg weet...HELEMAAL gelijk, als je zit te kiezen tussen 2 jongens en het hem vertelt gaat hij echt niet op je wachten met de gedachte in zn achterhoofd dat hij wel es de 2e of 3e of nog ergere keuze zou kunnen zijn...foute actie
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:30
Noise
Noise is offline
Citaat:
blupp schreef op 13-08-2005 @ 15:29 :
Hoe oud ben je? Ik gok 14 of zo
Als je t niet weet kies je toch gewoon geen..alsof je perse een vriendje wil hebben, geniet van je jeugd En dat die gozer zegt dat hij al genoeg weet...HELEMAAL gelijk, als je zit te kiezen tussen 2 jongens en het hem vertelt gaat hij echt niet op je wachten met de gedachte in zn achterhoofd dat hij wel es de 2e of 3e of nog ergere keuze zou kunnen zijn...foute actie
en hou oud ben jij dan?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:43
Verwijderd
Die kerel reageert begripvol, correct en niet overdreven emotioneel. Wat wil je eigenlijk nog meer?
Jij bent degene die er een spel van maakt...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 15:44
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Spare schreef op 13-08-2005 @ 15:43 :
Die kerel reageert begripvol, correct en niet overdreven emotioneel. Wat wil je eigenlijk nog meer?
Jij bent degene die er een spel van maakt...
Daarnaast heeft ie blijkbaar al genoeg hints, zelfs letterlijke bekentenis gegeven, dus twijfel over interesse lijkt me uitgesloten.

Je hebt nu 2 opties, naar mijn idee:

Je gaat door op deze manier, schiet niks op en wordt wakker tegen de tijd dat die jongen die je smst je niet meer leuk vind en jij hem nog wel.

Je besluit voor diegene te gaan die je leuk vind, wat volges mij die jongen van de smsjes is, anders zou je niet zo krampachtig proberen uit te vogelen via sms of het hem iets doet dat een ander verliefd op je is.
Wat logischerwijs ook mr Sms in hoge mate irriteert, omdat het al overduidelijk is dat het hem wel iets doet en die paranoia vragen nou niet duiden op veel vertrouwen in hem.
Oud 13-08-2005, 15:55
Noise
Noise is offline
ik ging net even naar de supermarkt waar die andere jongen (die mij dus ook leuk vind) werkt en toen ik em zag en even sprak voelde ik ook helemaal niets meer voor hem.
Ik wil dus ech zeker weten voor die jongen gaan waar ik zo moeilijk over doe .

zou het goed zijn als ik dit hem sms? :

he schatje, ik heb net die jonge gezien en ik voel niets voor hem, de enige waar ik iets voor voel ben jij sorry voor et gedoe maar ik wil jou.. kus
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 16:05
Freestyler*
Freestyler* is offline
nee dat is toch lomp
alsof je die andere gast hebt gezien, zijn nieuwe looks hebt gekeurd en toen bedacht hebt nou toch maar die ander.

Zeg dat je in de war was gebracht doordat je het plots hoorde dat iemand anders je leuk vond maar dat je even rustig hebt nagedacht en dat je zeker weet dat je 100% voor hem wilt gaan, als hij dat tenmisnte ook wil

Hij vind je toch al leuk dus.
Wie zegt dan ook in eerste instantie dat je niet kan kiezen tussen twee.
Oud 13-08-2005, 16:05
Verwijderd
Ga bij hem langs en zeg het hem... Dat sms-gedate is echt 3 keer niks!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 16:12
Noise
Noise is offline
oke dan zal ik zoiets wel smsen, dankje freestyler

en ik weet dat dat smsgedate 3keer niks is, maar hij woont een stukkie reizen van me, en hij is nu de hele dag weg. en morgen kan ik niet naar hem toe dus dat word dan al van de week en ik wil et em nu liever al zeggen vandaar
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 16:14
655321
655321 is offline
Ik vind dat die gozer heel normaal reageert. Je moet gewoon niet zo onzeker zijn.
Daar kan je het echt door verneuken.
Neem gewoon de leiding en zeg (niet sms, ZEG) dat je een relatie met hem wil.
Oud 13-08-2005, 16:27
Verwijderd
als je niet makkelijk naar hem toe kan, bél hem dan in plaats van dat je dullige smsjes gaat zitten sturen. Smsjes zijn voor 'ik ben iets later, sorry' en voor 'ja jij ook welterusten', niet voor 'Hee ik wil verkering met je'
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:23
Noise
Noise is offline
ik heb em dan uur gelee gesmst en nu is ie online en doet heel raar
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:27
Verwijderd
ja, ik zou ook raar gaan doen als iemad belangrijke bekentenissen naar mij smste in plaats van me even op te bellen (of op te zoeken) om mijn reactie te horen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:48
Noise
Noise is offline
we bellen elkaar eigelijks nooit en toen hij bekende mij leuk te vinden was dat ook via sms.
en op bezoek kan ik nou eenmaal niet nu of morgen.

maar iig. hij was niet alleen thuis vrienden waren er en toen vroeg ik of hij me smsje had gelezen en wat ie ervan vond en of ik de goeie keus had gemaakt.

toen reageerde ie dat hij dr een andere keer over wil praten want hij moest nu eten.

als iemand drover wil praten is dat meestal negatief?

ow ik krijg nu een smsje,
sorry maar ik kon nu echt niet normaal praten sorry lieverd.. ik vind je nog wel heel lief en ik ben blij dat je me nog leukv ind.. kusjes
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:42
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
doe die telefoons in godsnaam weg,een gracht in ofzo. ik denk dat dat wel een dr Phil-verantwoord advies is in dit geval.
Oud 14-08-2005, 16:05
juno
juno is offline
Les 1 heb je nu wel geleerd voor de toekomst, mag ik hopen:

Nooit kutspelletjes spelen om uit te vogelen wat een ander voor je voelt terwijl ze zelf niet het achterste van je tong laat zien uit angst om af te gaan.

Als je wilt dat de ander eerlijk is, zal je het eerst zelf moeten zijn.

Wat heb jij een geluk gehad dat deze jongen nuchter en normaal bleef, ik was allang afgehaakt. Blijkbaar is-ie echt behoorlijk dol op je.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 20:51
Skilly
Skilly is offline
Ik vindt het behoorlijk stom wat je doet. Hoe oud ben je 14 ofzo?

Waarom SMS? Bang om Live te praten ofzo. Praat Live want dan kun je met emotie praten en luisteren.

Je ben na mijn lezen zelf onzeker en weet niet wat je wil. Vraag aan hem of hij vindt dat jij de goede keus heb gemaak....Hallo dat moet jij weten jij praat toch?

En nee als iemand der over wil praten is het niet altijd negatief.

Ik zie wel hoe dit afloop ben benieuwd hoe oud je ben...
Oud 14-08-2005, 20:55
Just_Mii_Wennii
Just_Mii_Wennii is offline
Waarom is 14 zo'n erge leeftijd?
Oud 14-08-2005, 20:56
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Just_Mii_Wennii schreef op 14-08-2005 @ 21:55 :
Waarom is 14 zo'n erge leeftijd?
waarom zijn vl;iegen vervelend
Oud 14-08-2005, 22:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
O god, wat een triest verhaal. Je wilt alleen maar meer bevestiging van die jongen dat hij echt alleen voor jou gaat. Je moet niet alle aandacht naar jou toe lokken. Natuurlijk vindt hij het niet leuk als jij voor een ander gaat. Dat zegt hij toch?! En dat je nou ook aan die andere jongen aan het denken bent en het aan hem verteld is ook aardig dom. Hij krijgt nou heus geen ideen dat hij meer moeite voor je moet doen hoor. Je moet gewoon gaan voor de jongen die je leuk vind en geen aandachtsgeiler gaan worden. Je maakt er zo wel een gigantische rotzooi van!
Oud 15-08-2005, 10:05
mara18
mara18 is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 14-08-2005 @ 23:52 :
O god, wat een triest verhaal. Je wilt alleen maar meer bevestiging van die jongen dat hij echt alleen voor jou gaat. Je moet niet alle aandacht naar jou toe lokken. Natuurlijk vindt hij het niet leuk als jij voor een ander gaat. Dat zegt hij toch?! En dat je nou ook aan die andere jongen aan het denken bent en het aan hem verteld is ook aardig dom. Hij krijgt nou heus geen ideen dat hij meer moeite voor je moet doen hoor. Je moet gewoon gaan voor de jongen die je leuk vind en geen aandachtsgeiler gaan worden. Je maakt er zo wel een gigantische rotzooi van!
Eens.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 12:18
Noise
Noise is offline
triest?
ik heb em net gesmst wat ie nou eigelijks wil
en ik krijg een smsje dat ie me een heel leuk meisje vind maar et toch nooit wat tussen ons en dat ie graag vrienden wil zijn want ik ben een schat

HALLO?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2005, 12:20
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Noise schreef op 16-08-2005 @ 13:18 :
triest?
ik heb em net gesmst wat ie nou eigelijks wil
en ik krijg een smsje dat ie me een heel leuk meisje vind maar et toch nooit wat tussen ons en dat ie graag vrienden wil zijn want ik ben een schat

HALLO?!
Waarom BEL je niet? Ben je bang om zijn stem te horen ofzo omn live te praten?

En het is niet wat hij wil maar wat JIJ wil jij maak er een spel van.
Oud 16-08-2005, 15:14
Noise
Noise is offline
Citaat:
Skilly schreef op 16-08-2005 @ 13:20 :
Waarom BEL je niet? Ben je bang om zijn stem te horen ofzo omn live te praten?

En het is niet wat hij wil maar wat JIJ wil jij maak er een spel van.
ik ga em nu niet bellen ik durf dat nu niet ik hoef niet uit zn mond te horen dat ie me niet wil.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:48
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Noise schreef op 16-08-2005 @ 16:14 :
ik ga em nu niet bellen ik durf dat nu niet ik hoef niet uit zn mond te horen dat ie me niet wil.
Als je voor iemand gaat, ga je voor diegene. Als diegene voor jou gaat gaat diegene voor jou. Maar om dit soort dingen via sms te vragen.. Dat kan je toch veel beter IRL doen... En sowieso, je maakt een keuze op basis van interesse van iemand of dat je met diegene gekust hebt... Ga eerst eens samen uit ofzo, dan kan je elkaar ook leren kennen, dat lijkt me wel zo handig.
Oud 16-08-2005, 15:49
Verwijderd
Nou, laat het dan rusten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 16:04
Noise
Noise is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 16-08-2005 @ 16:48 :
Als je voor iemand gaat, ga je voor diegene. Als diegene voor jou gaat gaat diegene voor jou. Maar om dit soort dingen via sms te vragen.. Dat kan je toch veel beter IRL doen... En sowieso, je maakt een keuze op basis van interesse van iemand of dat je met diegene gekust hebt... Ga eerst eens samen uit ofzo, dan kan je elkaar ook leren kennen, dat lijkt me wel zo handig.
dat heb ik hem ook gezegd ja.
als je nog nooit hebt gedate ofzo dan kan je toch nog niet zeggen of je verliefd op diegene bent enzo. maargoed, voor hem is dat dus al wel genoeg om te zeggen dat ik niets voor hem ben. beetje vreemd.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 18:36
snoodaard
snoodaard is offline
Blabla lulverhaal.

Dat was het, ik kan hier niet serieus op reageren. Denk toch eens na voordat je al je kinderliefdesperikelen op het net flikkert.
Oud 16-08-2005, 20:06
Verwijderd
Voor dit soort dingen schrijf je de Fancy of ga je huilen bij je vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 22:11
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 16-08-2005 @ 21:06 :
Voor dit soort dingen schrijf je de Fancy of ga je huilen bij je vriendinnen.
Lol doctorlove was talking

Ontopic: Vat niks van je verhaal. Je durf hem niet te bellen? Alleen sms? Hoe wil je dan met die jongen praten. Ik vindt je wel heel vreemd.

Je moet duidelijk horen dat hjij zeg of hij je wil of niet. Life can be fun or hard.

Oud 16-08-2005, 22:12
Skilly
Skilly is offline
Behalve Fancy is er ook een blad genaamd Girlz. En verschillende meiden forums om hierover te praten.

Sorry moest dit even zeggen
Oud 16-08-2005, 22:14
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Noise schreef op 16-08-2005 @ 16:14 :
Jij ben gewoon bang punt. Dus je wil niet horen uit zijn mond dat hij je niet wilt? Hoe wil je het dan horen. Ook maar een vage jongen hoor heb je. Die alleen maar SMS't. Praten is de sleutel tot een goede comminicatie wist je dat we 70% non verbaal praten. Dus met lichaamstaal.

Ben je nou verlieft op die jongen of wat. Jij heb een tegenstrijdige emotie moet ik eerlijk zeggen.

Je wil doen alsof je geen interesse heb maar diep in je hart wil je al zijn aandacht. Of lees ik hier slecht.
Reageren

Regels voor berichten