Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet denk ik wel voor wie ik wil gaan, voor de jongen over wie ik het heb. maar ik wil zeker weten dat hij me wel echt wil. Maar ik wil ook weer niet teveel tegen hem zeuren van wil je me wel blabla dus daarom zet ik et even hier neer.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dan toch dat je het gewoon moet vragen of hij echt met je wil en anders vragen waarom hij zo onverschillig doet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt nu 2 opties, naar mijn idee: Je gaat door op deze manier, schiet niks op en wordt wakker tegen de tijd dat die jongen die je smst je niet meer leuk vind en jij hem nog wel. Je besluit voor diegene te gaan die je leuk vind, wat volges mij die jongen van de smsjes is, anders zou je niet zo krampachtig proberen uit te vogelen via sms of het hem iets doet dat een ander verliefd op je is. Wat logischerwijs ook mr Sms in hoge mate irriteert, omdat het al overduidelijk is dat het hem wel iets doet en die paranoia vragen nou niet duiden op veel vertrouwen in hem.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het is niet wat hij wil maar wat JIJ wil jij maak er een spel van.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als je nog nooit hebt gedate ofzo dan kan je toch nog niet zeggen of je verliefd op diegene bent enzo. maargoed, voor hem is dat dus al wel genoeg om te zeggen dat ik niets voor hem ben. beetje vreemd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Vat niks van je verhaal. Je durf hem niet te bellen? Alleen sms? Hoe wil je dan met die jongen praten. Ik vindt je wel heel vreemd. Je moet duidelijk horen dat hjij zeg of hij je wil of niet. Life can be fun or hard. ![]()
||
Citaat:
Ben je nou verlieft op die jongen of wat. Jij heb een tegenstrijdige emotie moet ik eerlijk zeggen. Je wil doen alsof je geen interesse heb maar diep in je hart wil je al zijn aandacht. Of lees ik hier slecht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Interesse maken Roflsaurus | 2 | 12-11-2015 12:37 | |
Psychologie |
Geen interesse in andere mensen tonen Mariposa | 15 | 02-08-2005 16:09 | |
Seksualiteit |
geen interesse in seks blablaha | 42 | 21-11-2003 14:59 | |
Psychologie |
Geen interesse hebben in anderen. Trimm Trabb | 24 | 21-11-2003 03:47 | |
Psychologie |
Geen interesses meer.... Snippie | 33 | 27-10-2002 12:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling: Als je geen interesse hebt in de verhalen, moet je geen Lat/Gri doen! John-17 | 8 | 13-01-2002 17:51 |