Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2005, 17:33
Nonaj
Nonaj is offline
Ik heb nu al sinds vorige week dinsdag last van mijn linkerenkel. Ik heb niets raars gedaan, heb hem niet verzwikt of verstuikt ofzo. Wel ben ik sinds een paar weken intensief gaan sporten: fitness, wandelen, hardlopen en fietsen, dus misschien dat het daar aan kan liggen.

Ik heb dinsdag mijn hardloopactiviteiten moeten staken omdat ik het anders uit zou gillen van de pijn. Elke keer dat mijn voet de grond raakte voelde ik een pijnscheut door mijn onderbeen schieten. Als ik gewoon loop voel ik het ook, maar minder. Ik voel het zelfs als ik zit, en er dus helemaal geen druk op staat. Als ik een beetje druk uit oefen met mijn vingers op die plek doet het ook enorme pijn. Mijn enkel kan ik ook moeilijk draaien. Rond die plek zit ook een bobbel.

Weet iemand wat dit kan zijn, wat ik eraan zou kunnen doen en hoe lang het ongeveer nog kan gaan duren voordat dit over is?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 17:55
rare kwast
rare kwast is offline
weet je wat ze tegenwoordig uitgevonden hebben?
huisartsen...
tip--> ga eens langs
want ik denk niet dat t goed is sterker nog ik weet wel zeker dat t niet goed is dat je de pijn voelt als je gewoon zit en dat er een bobbel zit
Oud 14-08-2005, 17:58
coopergirl
coopergirl is offline
Ik zou het iig met gelpads koel houden, zodat de zwelling afneemt. (Met 'bobbel' bedoel je neem ik aan 'zwelling'?). Je mag gelpads of andere koeldingen niet rechtstreeks op de huid leggen, leg er bijvoorbeeld een theedoek tussen.

Heb je je voet verzwikt?
Oud 14-08-2005, 18:03
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-08-2005 @ 18:58 :
Ik zou het iig met gelpads koel houden, zodat de zwelling afneemt. (Met 'bobbel' bedoel je neem ik aan 'zwelling'?). Je mag gelpads of andere koeldingen niet rechtstreeks op de huid leggen, leg er bijvoorbeeld een theedoek tussen.

Heb je je voet verzwikt?
Ik heb geen gelpads, misschien wel koelelementen. Die wikkel ik altijd in een washandje, anders bevries ik.

En nee, ik heb mijn voet niet verzwikt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 18:15
rare kwast
rare kwast is offline
tis wel "link" als je koel gaat houden en niet zeker weet wat voor bobbel het is..
Oud 14-08-2005, 18:19
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-08-2005 @ 19:15 :
tis wel "link" als je koel gaat houden en niet zeker weet wat voor bobbel het is..
Dat wel ja. Al lijkt het na enig surfen ernstig veel op een achillespeesblessure. Morgen toch de dokter maar eens bellen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten