Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
plank, mis, etc..
|
Verwijderd
|
Ze waren in de aanbieding in de Antwerpse Supermarkt waar ik was.
Ik kopen. Vergeten dat je nog een opener nodig hebt. Kloten met aansteker. Aansteker mollen. Flesje open. Drinken. Zoet. Geen verschil. Best okee in een Bijlmermeer-achtig parkje in Antwerpen. (verkeerde kant van de Schelde, het was een beetje Oost-Duits. In principe nog best hip ook.). Daarna stak ik een Bastos-sigaret aan, wat heel erg Antwerps schijnt te zijn. Maar die krengen hebben kleine filters. (en kosten 4.70 euro, 25 st.) Goed: een Bastos met een Brriezurrr Brait was wel te doen ja. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit gedronken maar ik heb het idee dat het net als normale breezer veel te zoete bende is waarvan de gemiddelde 13 jarige breezerslet er nu 20 van wegdrinkt in plaats van 10 omdat er 1.5 procent alcohol minder inzit en ze nu dus allemaal gaan denken dat je er veeeeeeeeeeeel meer van kan drinken zonder dronken te worden.
||
Citaat:
|
miss toch een keer kopen ofzo
als het van die zoete breezertroep is geef ik het wel aan me zusje maar miss heeft bacardi dit keer een fatsoenlijke mix watn van bacardi cola of zelfs bacardi-lemon cola kan ik erg genieten
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het lijkt mij niets iig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het niet kopen want ik drink dat niet zo graag, maar ik vind dat dit beter geschikt is voor het wat oudere publiek, dat al de 'breezersletjes'tijd gepasseerd is. Ik denk dat Bacardi hier een goede lijnextentie te pakken heeft omdat dit een wat volwassener drankje is ook al zit er minder alcohol in. Ja, little nemo, wat zei je?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of begrijp ik je verkeerd
||
Citaat:
de markt hebben ze al gepenetreerd met hun breezers, ze spreken nu alleen een ander publiek aan met een redelijk soortgelijk product
||
Verwijderd
|
Citaat:
pe-ne-tra-tie schoolvoorbeeld; gilette scheermesjes met steeds nieuwe snufjes(2 mesjes, 3 mesjes, 3 mesjes met strip, etc.). Is geen verbreding maar penetratie. D.m.v. nieuwe dingen van hetzelfde op de markt te brengen penetreer je de markt. Wat voor opleiding doe je? Ik doe een managementopleiding ![]() Ansoff. ( groeistrategie ) Ansoff. ( groeistrategie ) - Marktpenetratie, proberen verkoop op huidige markt te vergroten. Afnemers moeten meer kopen of consumenten bij de concurrentie weg te halen. - Productontwikkeling: bedrijf concentreert zich op de groep afnemers die al met het bedrijf bekend is met nieuwe en verbeterde producten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt er niet bij gezegd dat je marktpenetratie bedoelde dmv productontwikkeling.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
marktpenetratie kan ook gebeuren door een compleet nieuw product op de markt te brengen of door brandextention (bic maakt pennen, maar ook surfboards), niet dmv lijnextentie (wat hierbij gebeurd). Maar we snappen elkaar. Management for life.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|