Advertentie | |
|
![]() |
|
kan ik dit dan naar branden van bin, op een dvd?
image schrijven, of wat moet ik doen? ![]() als ik image schrijven doe via 'recorden' kan ik maar 1 file invoeren, terwijl ik alle drie de bins(cd's) op 1 dvd wil branden. ![]() wat moet ik doen?
|
Verwijderd
|
Een fout in lijn 1 betekent gewoon dat er iets niet goed zit in de eerste regel van de cuesheet. Gewoon nog even dubbelchecken of het volledige pad wel goed vermeld staat en binnen aanhalingstekens ".
Wil je zeker weten dat het geen gezeur geeft, geef het BIN-bestand dan een hele simpele naam ('file.BIN'), geef in de eerste regel van de cuesheet FILE FILE.BIN BINARY in en zet de cuesheet in dezelfde directory als waar de image staat. Het gaat er gewoon om dat hij hem vindt. Als Nero vraagt om een sectorgrootte kies dan 2048 als het te branden bestand data is en 2352 als het muziek is. Oh wacht, ik zie nu dat je meerdere cuesheet wilt branden op een DVD. Dat is lastig. Het kan wel via een workaround: installeer een drive faker (bijv. Alcohol 120% of Daemon Tools), maak drie drives aan, mount elke afzonderlijke BIN-image in elk van die drives zodat je de bestanden ziet, en sleep die bestanden vervolgens naar een blanco ISO-layout in Nero (of een muzieklayout, wat je wilt). Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
isobuster is het volgens mij niet of wel? ![]() en nare wouter, zou je die die laatste optie even willen uitleggen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is nu precies de bedoeling? Je wilt drie of meer afzonderlijke BIN-bestanden met aparte CUE-files allemaal op een DVD branden? Dan zit er niets anders op dan te doen wat ik net zei, omdat een cuesheet maximaal maar ondersteuning biedt voor één eraan gekoppeld bestand. Probeer eerst ff of je Alcohol 120% ergens kunt downen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|