Advertentie | |
|
![]() |
|
Met mijn SE T610 gebruik ik meestal FloAt's Mobile Agent. Dit programma is wel grotendeels voorzien op die telefoon maar ook heel wat andere modellen werken er vrij goed mee samen.
Het programma is helemaal gratis en kan vanop SourceForge gedownload worden. Let er wel op dat de software niet altijd even stabiel draait, spijtiggenoeg. Wat je ouder software geweest zou kunnen zijn is BTTray.exe (Blue Tooth Tray) van Widcomm; maar als ik me niet vergis is dat slechts een interface voor bluetooth in het algemeen. Als je Windows XP met Service Pack 2 hebt (wat zeer aan te raden is, als je computer Windows XP draait), dan zit de connectiesoftware ingebouwd. Maar deze is spijtiggenoeg wat minder handig dan andere BT-software, als je het mij vraagt, maar het werkt uiteindelijk ook. Het eerste programma is dus als je al een connectie hebt kunnen maken tussen pc en foon en je wilt bestanden/telefoonnummers/sms'en/... overzetten; het tweede (BTTray) en derde (Windows XP SP2) zijn ervoor als je geen connectie hebt.
||
Citaat:
Als dat allemaal niet werkt, zou ik contact opnemen met de fabrikant om na te vragen of je aan die software kunt geraken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bluetooth - laptop - HELP! naamvergeten! | 3 | 21-05-2010 17:55 | |
Software & Hardware |
[PSP] Funacces software Pufsnuivert | 1 | 05-01-2007 08:02 | |
Software & Hardware |