Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een echte naam heeft hij nog niet. Maar ik heb de knuffel niet super-Chagerijnig gemaakt, want dan heb ik de hele tijd zo'n chagerijnige kop op mn kamer staan. Maar geef toe: Het is niet Super-Vrolijke Pinguïn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bekje was al een gedoe op zich, het zit eindelijk fatsoenlijk vast, dus daar is niks meer aan te doen. Dan is het maar "soms-chagerijnige-maar-nu-uitdagend-gemene-Pinguïn" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het was een soort "tribute to" de bevers. De stekels van de egel bij zijn mond zijn de handen/vingers. De egel is nooit verder uitgewerkt, dus er is ook nooit iets gedaan aan die pootjes. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ach ik doe zo veel en ik heb bergen interesses. ![]() Daar komt nog eens bij dat ik Leonardo Da Vinci fan ben, onder andere door het "Homo universalis" idee. Dus ik probeer ook zoveel mogelijk te doen. Ik ben niet overal even goed in (dat weet ik zelf gelukkig ook), maar ik doe het allemaal met veel plezier. Heerlijk die creativiteit! ![]() ![]() Tja, ik zal altijd wel zo blijven (wees maar bang) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar serieus, ik weet het niet, misschien komt er nog wel een Uil-knuffel ![]() Eerst maar even andere projecten afmaken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|