Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2005, 17:35
lela
lela is offline
heey

weet iemand misschien hoe ik iemands e-mail adres op kan zoeken. bij yahoo is het namelijk mogelijk om met iemands voor-en achtenaam het e-mailadres te achterhalen, mits het een yahoo adres is. maar ik ben op zoek naar een hotmail adres. weet iemand misschien of er een site is waar ik dat op kan zoeken. het moet in principe mogelijk zijn aangezien je je (echte)voor- en achternaam opgeeft als je een hotmail account/ e-mail adres aanmaakt.....

alvast bedankt,

lela
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2005, 17:40
freyk
freyk is offline
In hotmail: instellingen -> tabblad contacten -> zoeken in adressenlijsten -> aan de linkerkant op "geadvanceerd zoeken".

Het is logisch dat je geen emailadres krijgt te zien, maar je kan ze wel een mailtje sturen. Dat zie je vanzelf wel

Veel succes.
Oud 22-08-2005, 17:41
Verwijderd
In princiepe moet het NIET mogelijk zijn, in de overeenkomst staat de Microsoft de gegevens niet bekendmaakt aan derden.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
lela schreef op 22-08-2005 @ 18:35 :
heey

weet iemand misschien hoe ik iemands e-mail adres op kan zoeken. bij yahoo is het namelijk mogelijk om met iemands voor-en achtenaam het e-mailadres te achterhalen, mits het een yahoo adres is. maar ik ben op zoek naar een hotmail adres. weet iemand misschien of er een site is waar ik dat op kan zoeken. het moet in principe mogelijk zijn aangezien je je (echte)voor- en achternaam opgeeft als je een hotmail account/ e-mail adres aanmaakt.....

alvast bedankt,

lela
Als je het nog niet geprobeerd hebt, zou je gewoon kunnen proberen om het e-mail adres zelf te gokken. Gewoon varianten als voornaam_achternaam@hotmail.com, voornaamachternaam@hotmail.com, etc.

Er is niet een microscopisch kleine kans dat dit lukt. Gewoon kijken of het adres bestaat door ze toe te voegen aan je MSN contactenlijst. Of door een online tooltje bijv. Ik had er laatst een die kon verifiëren of een bepaald e-mail adres bestaat. Of het handmatig doen.

Ik had op deze manier ook iemand toegevoegd En er zijn er zat die hun voornaam en achternaam in hun e-mail adres hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten