Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 15:52
Verwijderd
Ik heb vanmorgen Fifa 2005 van iemand gekregen, maar hoe schiet je in vredesnaam op doel met dat spel? Elke keer wanneer ik op doel schiet en een hoek uit wil kiezen schiet ik of mijlenver over of ver naast het doel. Ik let er op dat het balkje niet rood wordt.

Best wel frustrerend want de enige doelpunten die ik nu maak zijn of kopballen of pisballetjes die net langs de keeper gaan.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2005, 17:12
faan
faan is offline
Ik speel zelf een ander voetbalspel (paar keer wel fifa bij iemand anders gespeeld) en vaak dat je het gewoon vaak moet spelen en die beginnershulp door moet gaan, wil je handigheid krijgen in het spel.
Oud 24-08-2005, 18:01
Verwijderd
Ja dat klopt met de meeste spellen inderdaad, maar met deze kom ik er echt niet uit. Ik heb het zelfs een uur zitten proberen in Training modus tegen alleen een keeper, maar zelfs dan kom ik er niet uit. Hehe, ik open niet zomaar zo'n topic...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 08:07
Verwijderd
hmm, das wel heel raar. Je moet er gewoon op letten dat je in de buurt van de goal bent. Met je mannetje richting de goal staat en dan een keer kort d aantikken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 08:09
Verwijderd
Ik heb ook nog even een losse vraag:

Bij mij is het spel om de een of andere reden opeens super traag geworden, het hapert niet, maar tis gewoon heel traag. Heeft iemand een idee. Ik heb het al opnieuw geinstalleer en ik heb geen last van spyware/adware/virussen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-08-2005 @ 09:09 :
Ik heb ook nog even een losse vraag:

Bij mij is het spel om de een of andere reden opeens super traag geworden, het hapert niet, maar tis gewoon heel traag. Heeft iemand een idee. Ik heb het al opnieuw geinstalleer en ik heb geen last van spyware/adware/virussen.
Heb je onder options gamespeed toevallig per ongeluk omlaag gezet?

Inderdaad, heel kort op D drukken lukt me wel, maar dan nog lijkt het bij mij of het richten niet werkt. Als ik binnen de 16 kort D doe tikt mn speler echt een lullig balletje langs de keeper, die er wel ingaat maar dat is niet leuk. Ik wil de bal nou wel eens vol in de kruising schieten .
En van buiten de 16 zou je toch ook moeten kunnen scoren? Ik merk wel een verschil met het schieten tussen een zeer goede speler en een mindere, maar dan nog krijg ik de bal van afstand niet tussen de palen, het is me zelfs gelukt om de bal vanaf de 16 over de zijlijn te schieten.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 11:54
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
gewoon kort drukken idd, en van vage hoeken schieten, werkt hier iig. Ik heb vorige week alleen zo iets stoms gedaan; ik starte het spel in het deens en zocht het talenmenu, maar inplaats van de goede taal in te stellen heb ik mijn savegame eraf gegooid ( vraag me niet hoe, maargoed ik was in het 9e seizoen, wel erg zuur dus )
Oud 28-08-2005, 13:40
faan
faan is offline
Citaat:
Dave Rhubarb schreef op 28-08-2005 @ 12:54 :
gewoon kort drukken idd, en van vage hoeken schieten, werkt hier iig. Ik heb vorige week alleen zo iets stoms gedaan; ik starte het spel in het deens en zocht het talenmenu, maar inplaats van de goede taal in te stellen heb ik mijn savegame eraf gegooid ( vraag me niet hoe, maargoed ik was in het 9e seizoen, wel erg zuur dus )
had mij gevraagd wat je moest zoeken
Oud 01-09-2005, 07:43
Boogie
Boogie is offline
Het is een kwestie van leren hoelang je d ingedrukt moet houden. In het begin schiet je te zacht of hij "gaat de hubble zoeken". Maar na een tijdje krijg je daar wel vaardigheid in en kan je van dichtbij of van 30 meter scoren. Wel is het raadzaam om met je neus richting het doel te staan.
Oud 01-09-2005, 07:48
Boogie
Boogie is offline
Ik heb ook nog wel een vraag. Waarom raken mijn links- en rechtsback zo snel vermoeid? Alleen deze twee raken uitgeput en beginnen soms wedstrijden op 30% van hun krachten. En dat terwijl de andere spelers altijd zo rond de 90% blijven. Hoe kan dit?
Oud 06-09-2005, 21:27
Verwijderd
Nouja, ik ben eruit in ieder geval. Vage shit: Ik probeerde een ander toetsenbord, geen problemen.

Aangezien er volgens mij echt niks mis is met dat andere toetsenbord vind ik het helemaal vaag. Tijd voor een gamepad.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 22:18
T_ID
T_ID is offline
Moet je kunnen schieten om in fifa te winnen?

(tenzij er enorme sprongen zijn gemaakt sinds 2004, waar je op hoge moeilijkheidsgraad met 20-1 kon winnen met wedstrijdjes van een minuut of 10)
Oud 07-09-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 06-09-2005 @ 23:18 :
Moet je kunnen schieten om in fifa te winnen?

(tenzij er enorme sprongen zijn gemaakt sinds 2004, waar je op hoge moeilijkheidsgraad met 20-1 kon winnen met wedstrijdjes van een minuut of 10)
Nee, eigenlijk niet. Maar altijd scoren met van die zachte pisballetjes is minder leuk dan brute schoten op doel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten