Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2005, 18:06
Pay Per View
Pay Per View is offline
Ik ben zelf van Antwerpen en ik was overlaatst in Oostende aan onze Belgische kust. Nu als ik in Antwerpen rondloop kan ik geen honderd meter gaan of m'n oog valt op een klein stukje artwork. Aan lantaarnpalen en verkeerslichten hangt het vol met stickers, op daken staan er leuke pieces, de elektriciteitsbakjes zijn beplakt met posters en op de hoeken van steegjes staat er wel een of andere stencil. Nu dit is wat ik in Oostende mistte, heel de stad was kaal. Ze was wel even vuil als Antwerpen maar gewoon veel kaler.

Ben ik nu vreemd? Wat vinden jullie hiervan?

PS: Ik zal zien dat ik binnekort hier wat foto's kan posten van Antwerpen.
Oud 26-08-2005, 18:44
Verwijderd
ja je bent vreemd, ik zou hulp zoeken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 19:07
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Pay Per View schreef op 26-08-2005 @ 19:06 :
Ik ben zelf van Antwerpen en ik was overlaatst in Oostende aan onze Belgische kust. Nu als ik in Antwerpen rondloop kan ik geen honderd meter gaan of m'n oog valt op een klein stukje artwork. Aan lantaarnpalen en verkeerslichten hangt het vol met stickers, op daken staan er leuke pieces, de elektriciteitsbakjes zijn beplakt met posters en op de hoeken van steegjes staat er wel een of andere stencil. Nu dit is wat ik in Oostende mistte, heel de stad was kaal. Ze was wel even vuil als Antwerpen maar gewoon veel kaler.

Ben ik nu vreemd? Wat vinden jullie hiervan?

PS: Ik zal zien dat ik binnekort hier wat foto's kan posten van Antwerpen.
Ik ben nog maar een paar keer in Antwerpen en Oostende geweest en mij is dat niet opgevallen. Ik let er ook niet op, niet daar of ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 20:23
Verwijderd
In Antwerpen valt mij dat ook altijd op, en ik vind het wel leuk. Op lantaarnpalen bv. kijk ik altijd naar de stickers en er zitten er echt mooie bij soms. Het blijft natuurlijk wel afval..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 20:39
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Er is zo'n lijn met de trein, en dan kom je opeens 'DIKKE TROELA' tegen. Altijd wel lachen als ik er voorbij rijd.
Soms vind ik al die opschriften enzo storend, dan vind ik al die stickers enzo de stad een nog vuilere 'look' geven. Andere dagen let ik er totaal niet op. Op nog andere dagen vind ik ze mooi.
Maar om nu te zeggen dat Oostende iets mist, dat vind ik eigenlijk niet. Oostende heeft z'n charme omdat het zo mooi en 'onbevlekt ' is.
Oud 27-08-2005, 15:38
Pay Per View
Pay Per View is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 26-08-2005 @ 21:39 :
Er is zo'n lijn met de trein, en dan kom je opeens 'DIKKE TROELA' tegen. Altijd wel lachen als ik er voorbij rijd.
Soms vind ik al die opschriften enzo storend, dan vind ik al die stickers enzo de stad een nog vuilere 'look' geven. Andere dagen let ik er totaal niet op. Op nog andere dagen vind ik ze mooi.
Maar om nu te zeggen dat Oostende iets mist, dat vind ik eigenlijk niet. Oostende heeft z'n charme omdat het zo mooi en 'onbevlekt ' is.
De lijn van Berchem naar Antwerpen-Centraal. Wel spijtig dat ze alles mooi opgekuist hebben want ik mis de dikke troela wel. =) Maar DT zal er wel terug iets zetten denk ik. =)
Oud 27-08-2005, 17:32
Verwijderd
AF is ook actief rondom antwerpen enzo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 17:57
Pay Per View
Pay Per View is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 27-08-2005 @ 18:32 :
AF is ook actief rondom antwerpen enzo
NW ook
T70S ook
ASK ook
BURN ook
RASE ook
...
...
...
Oud 27-08-2005, 18:16
Verwijderd
mja daar let ik niet zo op voor die 2x per jaar dat ik in antwerpen kom
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 09:08
Verwijderd
Ik snap wel wat je bedoeld ja, . In Antwerpen kijk je je ogen uit naar al het "artwork" om je heen. Dan valt het vuile een beetje weg, omdat je zoveel te bekijken hebt. In Oostende is er geen artwork waardoor de vervuiling meer opvalt dan in Antwerpen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 09:58
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Citaat:
Pay Per View schreef op 27-08-2005 @ 16:38 :
De lijn van Berchem naar Antwerpen-Centraal. Wel spijtig dat ze alles mooi opgekuist hebben want ik mis de dikke troela wel. =) Maar DT zal er wel terug iets zetten denk ik. =)
Is ze weg?
Ik dacht toch dat ik ze overlaatst nog eens gezien had?
Oud 28-08-2005, 18:39
Pay Per View
Pay Per View is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 28-08-2005 @ 10:08 :
Ik snap wel wat je bedoeld ja, . In Antwerpen kijk je je ogen uit naar al het "artwork" om je heen. Dan valt het vuile een beetje weg, omdat je zoveel te bekijken hebt. In Oostende is er geen artwork waardoor de vervuiling meer opvalt dan in Antwerpen.
Dit wou ik dus bedoelen... =)
Reageren

Regels voor berichten