Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Jullie hebben me wel al een stuk meer overtuigd om toch mijn studie af te maken. Komt ook omdat ik gisteren echt even door de bomen het bos niet meer zag. Alles leek tegelijkertijd op me af te komen. Dat van dat jaartje stopzetten van studiefinanciering, daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht! Dat geeft me inderdaad de mogelijkheid om nog meer bij te verdienen. Ik denk dat dat wel een goede optie is. Lenen op het einde vind ik zeker geen probleem, gezien de voorwaarden van het terugbetalen daarvan bij de IB en de rente van de lening. Dus dat zit er zeker aan te komen en dat vind ik niet erg. Ik denk dus toch dat ik vanaf vandaag flink ga sparen, en dan inderdaad maar 'zie' hoe ik het laatste jaar ga redden. Ik heb aanstaande maandag gesprek op school hierover en ik kan ze vragen of ik het toch niet nog een keerm ag herkansen of misschien alvast wat vakken kan volgen voor het derde jaar, zeker gezien de rest van mijn eindlijst (die bevat namelijk voornamelijk 7ens, 8en en 9ens, zeker in die modulegroep waar die vijf in staat). Ik wacht het gesprek maandag nog even af maar anders denk ik dat ik het gewoon ongeveer zo ga aanpakken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zij had dat niet gedaan en heeft uiteindelijk niks van de derde kunnen doen School doet niks uit zichzelf voor je. Heel veel succes maandag!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ken nog wel een aantal studenten uit de derde die de eerstejaars vakken (dus voor je P) nog niet gehaald hebben en die mogen wel gewoon aan het derde jaar beginnen. Je moet alleen wel al je vakken hebben voor je aan je afstudeerstage begint. Daar kun je dus uiteindelijk wel vertraging mee oplopen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic! #90 Verwijderd | 488 | 21-03-2007 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Studeren |
Scheikundige Technologie & Bioprocestechnologie Verwijderd | 21 | 28-06-2005 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe kan dat nou?? MBO'ers slimmer dan VWO'ers?? Hannahnas | 55 | 18-08-2003 21:36 |