Hmm nee, jullie begrijpen het niet helemaal. Dat had ik er ook bij moeten vertellen.
Het huis is nog niet afbetaald. Mijn moeder betaald al 10 jaar de hypotheek, de leningen, gewoonweg alle kosten van het huis. Mijn vader zorgde dus alleen voor het eten, en voor dingen als benzine of soms uitjes enzo. Daarom klinkt het misschien alsof ik alles op hem afschuif, omdat ik vind dat het niet eerlijk gaat zo. Je moet samen de kosten van het huis betalen. Dat deed hij niet, dus waaorm is de helft van het huis nog steeds van hem.
Mijn moeder is nu ook aan het kijken of ze mijn vader kan afkopen met iets, bv dat zij alle leningen neemt ofzo. Ze heeft toch altijd al alle leningen betaald, dus waarom zou ze het nu niet kunnen. En mijn vader heeft zijn eigen bedrijf, dus hij heeft in principe genoeg geld om zichzelf te onderhouden. Hij heeft ook al langer dan een jaar een huurhuis van €750 per maand.
Oh, en de scheiding zou morgen worden uitgesproken trouwens, ze zitten er niet echt middenin meer. Het ligt er nu alleen aan of mijn vader meewerkt.
Laatst gewijzigd op 30-08-2005 om 11:38.
|