![]() |
|
Als je de Sony Ericosn K750i koopt, hoeveel mb krijg je dan bij je telefoon?
Ik hoorde iets van 32 MB in de telefoon zelf, en een stick van 64 MB, dus een totaal van 96 MB. Kan iemand dit bevestigen?, bedankt ![]() specs
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zoom was automatisch zag ik ergens staan, wat houd dat nou precies in? Is dat ,met 2x zoom (dus 2 x uitvergroot), 4x zoom(4 keer uitvergroot)etc . of is dat dat ej net zover kan inzoomen als je zelf wil? ps. nog bedankt voor alle reacties.
Laatst gewijzigd op 28-08-2005 om 15:44. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Primaire doeleinde van een mobiele telefoon: Bellen. en dat er allemaal functies op zitten die leuk/handig zijn. geintegreerde mp3speler/ fm radio: muziek, is belangrijk voor mij geintegreerde video/foto camera: ook wel leuk meegenomen. Maarja het schijnt tegenwoordig weer in te zijn om je te verzetten tegen alles wat het leven veraangenaamd. Wees gerust hoor, je bent harstikke hip met je old skool telefoon, je hoort er helemaal bij, en ga nu maar weer met je andere old skool vriendin zitten zeiken over moderne dingen, want dan ben je stoerrrrrrr.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Btw, als je een abonnement neemt dan ben je een dief van je eigen portomonnee als je niet de duurst mogelijke telefoon neemt die bij dat abbo gratis kan.
|
|