Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je mag je niet ingeschreven laten staan bij IBG als studerende, want ze kunnen er zo achter komen dat je niet meer studeert en dan moet je alles weer terugbetalen. Als je besluit te stoppen (terwijl je net begonnen bent), moet je je meteen uitschrijven. Dit kun je doen: - Je zegt dat deze opleiding je niet leuk lijkt, misschien valt dat dus wel mee. - Het jaar afmaken ook al vind je het niet superleuk. Het geeft je betere toekomstperspectieven. - Als je de motivatie niet meer kunt opbrengen, zou ik meteen werk gaan zoeken om je kamer en vaste lasten te kunnen betalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik nu stop na een paar weken, dat telt toch niet als een jaar? Dus dat ze dan zeggen dat ik een jaar stufi heb gekregen en in mijn vervolgopleiding mij maar 3 jaar geven? |
![]() |
||
Citaat:
en dat wanneer je HBO gaat doen, je dan nog steeds recht hebt op 4 jaar stufi? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
anyway, ik heb het allemaal al uitgezocht. Als ik me nu na 1 sept uitschrijf, krijg ik eind sept ook nog stufi en mag ik mn OV begin okt inleveren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar goed, nederlanders worden massaal blij van 'gekregen' centjes terwijl ze feitelijk gewoon hun belastingcentjes terugkrijgen, dus zo heel erg raar zou ik t niet vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
17 jaar stoppen met school tot nieuwe schooljaar Repsajman | 2 | 04-04-2016 13:42 | |
Studeren |
stoppen met school? xSunshinex | 6 | 26-02-2011 19:45 | |
Algemene schoolzaken |
stoppen met school knoalster | 3 | 01-10-2009 15:23 | |
Algemene schoolzaken |
stoppen met school Verwijderd | 23 | 22-12-2004 14:42 | |
Algemene schoolzaken |
Half jaar stoppen met school LoeLoe | 3 | 03-01-2004 08:17 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen met HBO Missy_X | 7 | 16-10-2002 11:48 |