Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2005, 19:43
fractuur
fractuur is offline
Ik heb me enkele tijd geleden ingeschreven bij de UU en bij de studievereniging. Maar nu ben ik totaal vergeten (of ik heb gewoon over het formulier heengekeken bij de inschrijving) me in te schrijven voor de cursussen. Ik ga morgen langs het studiepunt Letteren, maar nu ben ik benieuwd hoeveel kans ik heb er nog tussen te komen. En hoe erg het is als het niet kan. Wat mis ik, en wat kan ik zelf nog doen? Ik weet dat het dom is, maar ik dacht dat ik het gewoon had opgestuurd, en heb er verder niet meer aangedacht.
Oud 30-08-2005, 20:36
misser
misser is offline
Ik zou even op de site van het studiepunt kijken (ik gok op www.let.uu.nl/student) of daar iets staat over na-inschrijven. Bij rechten aan de UU kan dat iig wel, als er nog plaatsen over zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 09:20
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Is dit je eerste jaar? Ik werd gewoon vanzelf ingeroosterd voor de eerste 2 blokken.. (aan de UU)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 10:03
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 31-08-2005 @ 10:20 :
Is dit je eerste jaar? Ik werd gewoon vanzelf ingeroosterd voor de eerste 2 blokken.. (aan de UU)
Ja, het is mijn eerste jaar. Dat zou wel mooi zijn natuurlijk. Maar ik heb een inschrijfformulier gehad, had jij dat destijds ook?
Oud 31-08-2005, 10:19
Verwijderd
Hoe het aan de UU zit weet ik niet maar mijn ervaring is dat er niet moeilijk wordt gedaan over bijzitten bij andere werkgroepen, colleges en cursusses, mits er nog gewoon plaats is. Je kunt natuurlijk niet op eigen houtje je eigen rooster samenstellen terwijl je je nergens voor hebt ingeschreven, maar als je vantevoren even de docent mailt of je er gewoon bij kunt zitten dan moet dat in orde zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 10:31
fractuur
fractuur is offline
Ik heb me alsnog telefonisch in kunnen schrijven. Bedankt voor jullie reacties!
Oud 01-09-2005, 09:31
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
fractuur schreef op 31-08-2005 @ 11:31 :
Ik heb me alsnog telefonisch in kunnen schrijven. Bedankt voor jullie reacties!
en voor de volgende keer:
Er zijn altijd na-inschrijvingsdagen, vlak voor het nieuwe blok. Voor blok 1 en 2 was het voor dit jaar 29 en 30 augustus.
Reageren

Regels voor berichten