Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
14, maakte niet uit hoe laat ik thuis kwam, als ik maar niet alleen zou fietsen.. 't werd iets van 4 uur..
![]() (heb lieve pappie en mammie) ![]()
|
ow dat ging een beetje in etapes
![]() op mn 13de naar zown jeugding nou dat zal tot 12/1 uur ofzow zijn geweest op mn 15de naar een discotheek die busregeling had dus dat was wel tot 4 uur ofzow daarna vonk discotheken nie leuk meer dus... ow jah nog een stapje verder op mn 17de de hele nacht doorgaan in amsterdam met een meeting ![]()
|
ik mocht van m'n ouders echt pas uit toen ik 16 was....
maar dan wilden ze wel dat m'n zus me ook weer thuis zou brengen ![]() En m'n zus is wel de laatste waar ik mee om wil gaan als ik uit zou gaan!!
|
![]() |
wat is uitgaan vraag ik me nu af. Ik mocht wel naar feesten in het dorp toen ik 14 was, maar echt op stap en laat terugkomen mag ik pas 2 jaar, vanaf mijn 16e.
|
![]() |
Ik ging pas uit toen ik al ruim een half jaar 17 was. Ik had er voor die tijd gewoonweg geen zin in. Het maakte m'n ouders niet uit hoe laat ik thuis kwam. Zelf kwam ik altijd wel op tijd naar huis (12 uur) als ik de volgende dag moest werken.
Nu kom ik nog steeds niet heel erg laat thuis, 2 uur lig ik meestal wel in m'n bed.
|
op m'n 15e geloof ik...naar een of andere drive-in-show in een hotel hier (daar zijn regelmatig feesten voor jongeren, omdat er verder niks te doen is hier)
maar nu mag ik alles wat ik wil, wel klote dat ik in A'dam niet overal in kom omdat ik nog geen 18 ben...maar wel begrijpelijk
|
![]() |
13 maar dan niet buiten almere *woon in lelystad* en dan rond half 2 thuis.
Vanaf mn 14e magk ook uit in a'dam etc. en zelf bepalen hoelaat ik thuis kom,wat grotendeels komt door mn vriendengroep...mn mama is heel erg gecharmeerd van bepaalde vrienden en dan maakt ze afspraken van 'let je een beetje op dr ' etc ![]() |
![]() |
|
Ik ging voor t eerst echt "uit" op mn 13e..
Dan bleef ik bij een vriendin slapen, en we gingen tot 2 uur.. Maar eigenlijk mochten we bij nader inzien niet eens zo laat ![]() Nu zijn we meestal om 1 uur thuis.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL] Begrepen zonder geluid Eend | 12 | 15-12-2003 20:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |