| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
).
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien had Morgan zelf al geprobeerd er 'waar' van te maken, en wie ben ik om haar tegen te werken? LUH-3417 - Ohja, een forumbaas. Mwuah!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Over welke onderwerpen had je vroeger en nu meer willen lezen' had gekund, maar het gaat me niet alleen om de onderwerpen maar ook om de verhaallijnen, om de thema's, om de hoofdpersonen, etcetera. Vandaar de suffe titel.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ohja en ik was mijn one and only jeugdliefde haast vergeten ROALD DAHL. Overigens lees ik hem nog steeds, hoewel ik zn oeuvre inmiddels wel van voor tot achter ken.
|
|
||
|
Citaat:
En alle kostschoolboeken ken ik ook zo'n beetje uit mijn hoofd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik hield vroeger van mysterieuze boeken waarbij ik het idee had dat het wel echt zou kunnen gebeuren. Maar daar houd ik nu nog steeds wel van. Hillary McKay, Tonke Dragt, dat soort dingen.
|
|
||
|
Citaat:
Ook omdat er allemaal grappige personages invoorkwamen, zoals Irene en Linda die heel verstrooid zijn en Pitty's gekke franse lerares enzo
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij had meer de avonturenboeken, veel toffer. Ik begreep die van mijn moeder nooit zo - ging in 'Sproet', geloof ik, het meisje de hele tijd klagen dat ze sproeten had en dat ze beslist wegmoesten want ze moest een prachtige blanke huid hebben! Ik vond sproeten altijd leuk. M'n vader had boeken over jongeren die een dinosaurus vinden (die kan praten, ook nog) en over een enorme speurtocht naar een spookmijn met goudschat. Die was waanzinnig cool, trouwens, maar ik weet zo niet meer wat de titel was... |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb ze alleen niet van m'n moeder gelezen. (Pitty en De dolle tweeling zijn twee van de series die ik compleet heb, verder De vijf, de Circusserie en De grootste belhamel van de school, van De vijf detectives en de Avonturenserie mis ik nog een 1 en 3 boeken en van een aantal andere series heb ik maar een paar of geen boeken en mis ik er dus nog een heleboel.)
Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 21:26. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zo lekker ouderwets en vermakkelijk. We hebben er niet veel, maar de paar die we hebben vind ik best leuk om te lezen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Mjum!
|
|
||
|
Citaat:
Die waren ook tof. En de boeken van Merel en Loesje...
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb wel een paar delen van Trebizon liggen (ook een kostschoolserie, maar toch anders, minder leuk dan Pitty of de dolle tweeling.) Zouden ze nog ergens te verkrijgen zijn denk je?
|
|
||
|
Citaat:
Weet ik niet! Wel misschien op boekenmarkten enzo. Maar wij hebben ze allemaal
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 07:32 | |
| Verhalen & Gedichten |
Zou u dit eens willen lezen en quoteren?? lestat080 | 7 | 12-10-2004 16:51 | |
| Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 22:12 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
| Psychologie |
Vrij onbelangrijk, dus als je betere dingen te doen hebt, lees het dan niet.. Morphia | 10 | 21-04-2002 14:56 | |