Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2005, 21:02
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2005, 23:12
Verwijderd
hmm ik weet niet of ze dat ook doen om af te koelen, anders zou het dat wel eens kunnen zijn.
anders zou het van angst of stress kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:11
Bloem
Bloem is offline
Waarom koop je niet eerst een boekje over konijnen voordat je de eerste zonder toezicht alleen laat en je bij de tweede ook al niet weet dat het normaal is dat 'ie zn keutels opeet, en dat kleine dieren altijd sneller ademen dan grote?

Niet lullig bedoelt ofzo, maar voordat je een beestje aanschaft lees je er toch wat over?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 11-09-2005 @ 12:11 :
Waarom koop je niet eerst een boekje over konijnen voordat je de eerste zonder toezicht alleen laat en je bij de tweede ook al niet weet dat het normaal is dat 'ie zn keutels opeet, en dat kleine dieren altijd sneller ademen dan grote?

Niet lullig bedoelt ofzo, maar voordat je een beestje aanschaft lees je er toch wat over?
Ik heb al 3 andere konijn gehad hoor.. Maar ik kon me niet meer herinneren dat mijn konijnen zo snel ademde toen ze zo jong waren. En ik wist wel dat konijnen hun eigen keutels opaten.. had het alleen nog niet eerder gezien en wist niet waarom ze dat deden. Alle belangrijke dingen weet ik gewoon
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:05
Nona
Nona is offline
Mijn konijn zit constant te hijgen, ook als ze er rustig bij ligt. Ik denk dat de snelle ademhaling normaal is, net zoals de hartslag bij kleine diertjes hoog is. Bij spanning gaan ze denk ik alleen geprononceerder ademen, dan hoor je het beter en gaat het opvallen.

Ofzo.
Reageren

Regels voor berichten