![]() |
|
ik ben al dagen bezig op een laptop met tv out.
ik heb de laptop aangesloten op de tv met een korte kabel. ik heb de software geinstalleerd van hp (daar komt hij vandaan) en het enigste wat ik krijg op de tv is een zwart wit scherm van wat er te zien is op de tv. ohja de grafische kaart met problemen is een ati radeon 9200 mobility nu de dingen die ik geprobeerd heb. *ik wilde gewoon de driver installeren van www.ati.com "klik" maar toen kreeg ik een foutmelding die ook op de website vermeld staat. "klik" nu zijn we erachter gekomen dat het probleem is dat je de speciale software van de producent van de laptop moet gebruiken. dus die hebben we geinstalleerd. de installatie ging goed (op 1 keer systeemherstel na) we konden nu meer instellingen gebruiken. maar wat we ook deden het wilde niet baten. het beeldscherm staat ingesteld als primair en als pal wat we ook deden het bleef zwartwit. nu zit ik dus met mijn handen in het haar. ik heb al ooit dit probleem opgelost bij mij zelf maar dat werkt niet op dees laptop. wie kan mij helpen?
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
of ik geef een set foto's van mijn besturingsprogramma van mijn grafische kaart waarop jij kan zeggen waar dat dat staat. want naar mijn weten staat nergens in de ati software een knop met rgb of composite. en kun jij mij dan ook uitleggen wat het precies is want naar mijn weten is composite de manier waarop je hem aansluit namelijk met een composite kabel oftewel een tulpplug ![]() en rgb heeft iets te maken met een weergave van kleuren. het zou toch raar zijn als je daartussen zou moeten schakelen als ze helemaal niks met elkaar te maken hebben. het is als appels en peren vergelijken maar verbeter me als ik het fout heb.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|