Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder tjah.. mijn budget is ook zo rond de 1000 euro want meer heb ik er nog niet voor bij elkaar kunnen sparen. Vandaar dus ook dat het een oud stuk blik zal gaan worden maar dat kan me verder niet zoveel schelen. En eej.. bedankt voor dat andere topic! Helemaal over het hoofd gezien ![]() Zoals ik tot nu toe kan concluderen is het dus inderdaad ongeveer 100 euro vaste lasten per maand en dan moet je nog benzine betalen.. Okay dan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Artikel 251 WvK Alle verkeerde of onwaarachtige opgave, of alle verzwijging van aan den verzekerde bekende omstandigheden, hoezeer ook te goeder trouw aan diens zijde hebbende plaats gehad, welke van dien aard zijn, dat de overeenkomst niet, of niet onder dezelfde voorwaarden zoude zijn gesloten, indien de verzekeraar van den waren staat der zaak had kennis gedragen, maakt de verzekering vernietigbaar. Allereerst ben jij keihard in overtreding, ten tweede bouw je zelf op deze manier geen schadevrije jaren op. Waarschijnlijk zie je de risico's niet helemaal, maar stel, jij rijdt iemand aan. Zwaar lichamelijk letsel, er volgt een gigantische claim richting jou. De politie geeft aan dat jij in die auto reed. Je zou de eerste niet zijn waarbij de verzekeraar de buurt in gaat om her en der aan te bellen om te vragen of iemand weet wie er in die auto rijdt. In veel gevallen komt dit uit en heb jij bedrog gepleegd in de zin van artikel 251 WvK. De verzekeraar zal de schade vergoeden aan de schadelijdende partij, maar ELKE euro boven het bestaansminimum mag jij de rest van je leven afdragen aan de verzekeraar. Have fun... |
![]() |
||
Citaat:
overigens kreeg ik bij unive korting omdat mn ouders daar ook zitten. maar goed, je kan natuurlijk altijd de zoekfunctie gebruiken, dr is al een topic over op V&E. om kort ff een antwoord te geven : ik rij een suzuki swift 1.3 gti. (dat rij je niet om zuinig te rijden overigens, maar haalt nog steeds iets van 1 op 13/14.). benzine kost me vrij veel (ca. 800 km per maand, dus al gauw zo'n 100 e. per maand.). verzekering is 50 euro (WA), belasting 11 euro (33 per kwartaal). dan af en toe nog wat onderhoud, hoewel ik het hoognodige zelf doe kan ik ook niet alles. heb echter goede ervaringen met een garage hier in de buurt. zoek gewoon een universele garage, geen dealer, maar wel een wat bekender/groter bedrijf. die helpen je niet alleen goedkoop maar vaak ook nog goed, en da's wel zo handig. ik zou idd op ca. 200 euro per maand rekenen. ff wat anders : hoe kom je bij 60 km per maand ? dat is wel heeeel erg weinig namelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Liefde & Relatie |
afstand xxx_anouk_xxx | 17 | 01-05-2002 22:47 |