Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2005, 11:42
Sangria
Sangria is offline
Ok, ik heb dus een Nikon Coolpix camera en er zit een geheugenkaart in (ScanDisk). En ik was dus dat kabeltje kwijt waarmee ik de foto's op mn pc kan zetten dus toen had ik zo'n apparaatje gekocht dat geheugenkaarten kan 'lezen'.
Anyway, sinds ik dat ding gebruikt heb is mn geheugenkaart 'beschermd' tegen alles wat ik normaal wel kon doen. Ik kan geen foto's meer wissen (wel als de kaart aangesloten is op mn pc, maar niet met mn camera zelf) en als ik door mijn foto's wil bladeren is het grootste gedeelte zwart, dan staat er dat 'dit bestand geen beeld bevat', maar dat is gewoon niet waar want ik kan het op mijn pc wel zien. Heel vaag.

Weet iemand wat dit is en vooral wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 25-09-2005 om 11:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2005, 12:00
freyk
freyk is offline
Ik denk dat de bestanden op je kaart corrupt zijn.
Wat je kan doen is je kaartje formateren (als fat) en dan nog eens kijken wat er gebeurt met de data als je een foto maakt.
Oud 25-09-2005, 13:57
Kali
Kali is offline
ik denk idd corrupte files, ik heb ergens in een vorig topic over een slechte kaart, een progje gegeven om foto's te kunnen saven van corrupte kaarten ...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 14:09
J-roenn
J-roenn is offline
1. is denk ik sandisk ipv sCandisk
2. wat voor kaartje is het ? SD ? in dat geval even kijken of ie niet op locked staat
3.effe formateren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten