Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.linux-mandrake.com/diskdrake/
Het schijnt wel te kunnen, maar of het veilig is *pfff* Met het resizen van partities heb ik geen ervaring, aangezien ik dingen altijd zorgvuldig voorbereid (ik heb het dus nooit nodig)... Zoals ik het zie: backup maken, Windows opnieuw installeren en ruimte met fdisk vrijmaken voor Linux... Misschien dat iemand een betere oplossing heeft. Ik weet dat er utilities bestaan zoals Partition Magic, maar heb er geen ervaring mee... |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt mij dus in dit geval het meest voor de hand liggend, tis niet handig om voor Mandrake alleen eerst heel windows weg te smijten ![]() |
![]() |
|
![]() |
heb van me oude redhat 6.2 een simple programmatje dat o.a. fat32 partitties in tweeen kan delen. de grote is heel makelijk in te stellen.
zal hem zo effe uploaden. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
Beter daarvoor is denk ik www.slackware.com of www.debian.org , beide te downloaden bij www.linuxiso.org ![]() Die distro's zijn iets ingewikkelder, maar draaien veel beter op oude hardware. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat: