Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nie schrikken maar ik heb gehoord dat ze de spellen nog duurder willen maken.omdat iedereen download enzo maargoed...ze willen spellen rond de 80 en 100 euro uitbrengen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Games daarentegen brengen het grootste deel van hun geld op in de eerste paar maanden dat ze uit zijn, daarna worden ze goedkoper en dan gaan ze vaak in de budgetbak. Dus het traject van films duurt veel langer en ze brengen daardoor ook meer op. Gevolg: lagere prijzen voor films. Om op de vraag van de ts terug te komen: ik koop games als ik vermoed dat ze goed zijn, hoeveel ze ook kosten. Het is naar mijn mening niet mogelijk om het downloaden van een game ethisch goed te keuren... Al kan ik het me wel goed voorstellen dat iemand het (voornamelijk om financiële redenen) doet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ze spellen duurder gaan maken vanwege downloaden, maak je het probleem alleen maar groter denk ik zo. Voor 100 euro ga ik geen spel kopen, of iig een heel stuk minder als dat ik nu zou doen. |
![]() |
|||
Citaat:
Het duurder maken van spellen geeft in mijn ogen dus juist het verkeerde effect... Citaat:
dit maakt het niet natuurlijk niet legaal, maarja... veel mensen zouden voor het tweede gaan...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Sex and the City: The Movie Signy | 191 | 28-06-2008 14:35 | |
Films, TV & Radio |
Red Dwarf, the movie. Trimm Trabb | 3 | 18-08-2003 10:05 | |
Films, TV & Radio |
Jackass The Movie op DVD Yohst | 5 | 25-03-2003 21:02 | |
Films, TV & Radio |