![]() |
|
Hij komt eindelijk uit!
The F.E.A.R. Multiplayer Demo will be available at 11am ET on Thursday, September 29, 2005. Ik zit er al een tijdje naar uit te kijken. Verwacht er aardig wat van.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ook het geluid en de sfeer kut is (wat imho bij F.E.A.R. zo was, op grond van de demo) dan belooft dat weinig goeds. Ik beweer ook niet dat alles UT2k4 moet zijn, ik zeg alleen dat als de F.E.A.R. multiplayer versie dezelfde movement heeft als de SP versie, het voor mij niet hoeft. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maja moet er nog eens een gig bij prikken, vind F.E.A.R wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het is alleen of Soft Shadows of FSAA.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Download Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 313.1 KByte/sec (=2505 kbps) Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 58.0 KByte/sec (=464 kbps) Connection Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1255.0 Conn/min De ping-test gaat niet op speedtest.nl, doet het gewoon niet ![]() Speelt trouwens goed op een Athlon 2600+, 512 mb intern geheugen en een Asus X800Pro. Maar echte battles heb ik nog niet gedaan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|