![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als ik een maand lang iedere dag een middag dutje houd van 20min dan ben ik ook doodmoe als ik het na die periode niet meer doe...
||
Citaat:
Ik denk dat het gerust wel ietszal helpen, maar toch denk ik dat het voornamelijk psychisch is...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'Multi A-Z compleet'. Niet duur, en ze zijn nu zelfs in de aanbieding geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
Er zal wel wat extra zooi bij zitten dat gezond schijnt te zijn, maar je slikt vitamine B voor de vitamine B toch? Als er een 4dubbele portie in zit pis je iig 3 porties uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is niet erg om meer vitamine c binnen te krijgen dan nodig is, maar dan moet je dat inderdaad wel volhouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een vitamine boost klinkt veel intressanter dan dat het is, je lichaam kan namelijk maar een beperkte hoeveelheid vitamine opnemen, zopveel als je nodiug hebt in principe, de rest pkas je uit. die benodige hoeveelheid haal je uit je voeding, dus als je gezond eet, en ik het vitamine b geval dus voldoende volkoren producten, krijg je t al binnen en zitten de effecten waarschijnlijk tussen je oren zoals Somebody Special al zegt |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
ramadan lifestyle Verwijderd | 164 | 17-10-2005 16:07 | |
Drugs & Alcohol |
De kans om paddo's te nemen Zeratul99 | 27 | 17-09-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vegetarier.... Fiek | 46 | 16-02-2003 00:27 |