Advertentie | |
|
![]() |
|
oh, shit. Dat is pretty fucked..
OLE is een CORBA-achtig systeem dat ervoor zorgt dat applicaties makkelijk met elkaar samen kunnen werken (bvb, intergratie van IE/Excel met andere programma's). Equivalent aan bonobo. Ehm ehm ehm... ik kan me alleen voorstellen dat 'm ergens in 'C:\Windows\System\System32' of iets in die trant zou moeten staan, dus als je een schone versie van dat bestand kan vinden, zet 'm op een floppy en kopieer 'm naar die directory. Let op dat je niet zomaar van bijvoorbeeld windows xp hetzelfde kan doen, omdat de ABI van die 2 waarschijnlijk verschillen. Anders kun je iets als parted downloaden, deze kan FAT partities resizen. Zoek de DOS versie en zet 'm op een floppy, en gebruik het om een partitie te maken voor je data. Installeer daarna windows weer opnieuw. In prinicpe kun je ook (als je daaraan kan komen) een linux live-cd a la knoppix gebruiken, daar zit parted ook op geloof ik. ik hoop geholpen te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 19:54. |
![]() |
|
|