Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2005, 11:37
Wawl
Wawl is offline
Waar kan ik die vinden? Ik wil met mijn vriendin een nacht doorbrengen in onze hoofdstad, het liefst zo goedkoop mogelijk, maar met douche en toilet. Wie kan me helpen?
Oud 06-10-2005, 18:43
Verwijderd
www.bootsnall.com >hostels
Oud 06-10-2005, 22:04
Verwijderd
www.nachtjeweg.nl
Oud 10-10-2005, 07:09
idontcare
idontcare is offline
ik ga donderdag naar een hotel ook in amsterdam, en wij betalen 25pp. ben alleen de naam vergeten iig was het via bookings.org
Oud 16-10-2005, 17:23
Pluis
Pluis is offline
ergens dicht bij het centrum zit een oefenhotel van de hotelschool. daar kun je erg goedkoop en erg aangenaam overnachten (geloof dat t ons in maart 20 euri per nacht kostte).
Oud 02-11-2005, 17:37
Ibishh
Ibishh is offline
Achter het Marriot hotel, vlak naast het Vondelpark, heb je een StayOkay hotel. Het is een jeugdherberg, maar wel een erg goede én voordelige. Je moet wel van te voren reserveren, want het zit er tachtig procent van de tijd vol.
Oud 03-11-2005, 10:10
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 16-10-2005 @ 18:23 :
ergens dicht bij het centrum zit een oefenhotel van de hotelschool. daar kun je erg goedkoop en erg aangenaam overnachten (geloof dat t ons in maart 20 euri per nacht kostte).
Weet je daar ook een website ofzo van? Want heb het al wel eens gegoogled maar kon niets vinden
Oud 04-11-2005, 19:13
Verwijderd
Moet je zoiets van de hotelschool niet regelen via iemand die je kent op de hotelschool?

Een huisgenootje van me doet die school ook, en je kan er dus ook goedkoop eten, maar ze zei iets van dat je daar niet gewoon heen kan gaan of reserveren, maar dat het geregeld moet worden via iemand die op die school zit..
Oud 11-01-2006, 20:01
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
www.stayok.nl

De bekendste jeugdherberg van Amsterdam denk ik, gelegen naast het Vondelpark (en ik geloof dat ze er nog 1 in de stad hebben). Ik woon er vlakbij, topplek en het ziet er leuk uit!

kost geloof ik 20-22 euro incl. simpel ontbijt
Oud 13-01-2006, 00:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben ook van plan om met mijn dude wat nachtjes in Amsterdam door te brengen. Ik heb al wat hotels gevonden die er best aardig uitzien.
Hier kan je een hele lijst bekijken:
http://www.bookings.nl/

Er zitten trouwens ook veel speciale winteraanbiedingen bij.
Mij leek het AMC museumplein wel wat. 2 nachten inclusief ontbijt voor 158 euro. Maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Oud 15-01-2006, 13:30
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 16-10-2005 @ 18:23 :
the College Hotel is een trainhotel van de middelbare hotelschool, maar die is vrij duur
Oud 12-02-2006, 14:50
Pluis
Pluis is offline
Ben 2 weken geleden weer in Amsterdam geweest, en toen kwam ik erachter dat het gebouw er niet meer staat (alleen een groot gat in de grond met puin)

Hotelschool is dus verhuisd, kweet alleen niet waar het nu zit. Toen wij er waren was het iig niet geregeld via iemand die daar op zit ofzo. De persoon die t bij ons regelde heeft volgens mij gewoon opgebeld en gereserveerd.

Regels voor berichten