Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2005, 14:55
Shadowman8
Shadowman8 is offline
Wie van jullie speelt Sokker? Dit is een voetbalmanager spel a la Hattrick, alleen met wat meer diepgang dan HT en, vind ik, een stuk leuker dan HT.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2005, 20:15
Wammus
Wammus is offline
Ik speel zowiezo geen voetbalmanager spellen omdat ik daar geen fuck aan vind. Alleen maar een beetje zitten kijken en daarover nadenken... Ik doe liever ingame zelf ook nog wat en daarom prefereer ik voetbalspellen zoals bv Fifa boven elk managment spel.
Oud 07-10-2005, 22:41
Shadowman8
Shadowman8 is offline
Wat?

Sokker is een online voetbalspel waarbij je eigen ploeg kan coachen. Je hebt de middelen om spelers te kopen en te verkopen, je kan je 50 000 tactieken spelen met je ploeg, je eigen jeugd opleiden, stadion uitbreiden, enz … Dat allemaal tegen andere managers die het spel spelen.

Matchen

Het toffe aan sokker (en waar sokker om draait) is dat je elke match kan zien in 2D.
Je ziet zo de zwakke- en sterke punten van je ploeg.

Spelers

Elke speler gedraagt zich naar zijn eigen skills, bijna elke skill is belangrijk. Het voordeel van de flashanimatie, waardoor je elke match live kan bekijken, is dat je duidelijk kan merken dat een speler bijvoorbeeld geen snelheid heeft. Zo heeft bijvoorbeeld een middenvelder veel meer nodig dan enkel conditie en spelmaken.

Vertaling

De Nederlandse vertaling is bijna compleet, grote delen van het spel zijn al in het Nederlands beschikbaar.

Sokker Nederland

Sokker bestaat in Nederland nog niet zo heel lang, dus als je je haast kun je erg ver komen. Je kunt dus al snel bij de besten van Nederland komen, dat is bij online management spellen als hattrick zo goed als onmogelijk...

Denk je dat je de capaciteiten hebt om een ploeg te leiden en beter dan de andere spelers?
Registreer nu je eigen team en meet je met de andere spelers!

==> www.sokker.org

Hier kun je kijken naar een Promo-filmpje

Tenslotte nog een screenshot:

Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 00:25
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik vind web-based spellen zoiezo al minder dan 'normale' spellen, je moet over het algemeen veel klikken en erg veel lezen op dat soort spellensites.
Ten tweede houd ik van mooie omgevingen/uiterlijk in spellen, ik oordeel op het oog, niet op de inhoud (Wat ben ik toch makkelijk)
Reageren

Regels voor berichten